Oulu Org! saunailta 21.4.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikerbabe

•••••••••••••••••
Saunakabinetti varattu illanviettoa varten 21.4. :WAZAAP:
Saunatilan vuokra on 235€ joka jaetaan osallistujien kesken.

Annis on varannut kaksi huonetta Escaperoomista klo:16.30. Pakohuoneet ovat The mysterious life on Harry Love ja Blank. Hintaa yhdelle huoneelle tulee 60€. Pakoilemaan mahtuu 4 hlö/huone. Elikkäs max 8 henkeä voi osallistua tuonne Escaperoomiin. Minä ja kallokas ainakin voidaan osallistua saunan lämmitykseen sillä aikaa :grin:

Ruokahommelit mahtaa mennä entisen kaavan mukaan, eli tilaillaan pizzaa tms. saunatiloihin. :jpstyle:

Sitovat ilmoittautumiset 26.3. mennessä

bikerbabe
Teemu80
Romso
Jeswe
kallokas
Birke
Kaleksi
Annis
Kaks-Seiska
RotuVaari + 1
specka

Kiipeilykeskuksella on saunatilat jne. Kaljasta en tiedä saako, pitääkö tuoda itse vai onko kuivin suin, tuskin sentään.

Yritän päästä mukaan ja jos kiipeilyyn päädytään niin voin jeesiä paikanpäällä niin että homma toimii vähän pienemmällä odottelulla. Ollut omana harrastuksena kohta 17 vuotta.

Escape on tuntematon, mun ääni sinne mutta katselen nyt ensin että varmasti pääsen.

Völijyssä, mutta kiipeilen pelkästään lauteille ja baarijakkaralle, elikkä tulen saunomaan, känkylle ja...:bisseä:

Messissä! Ääni pakohuoneelle, pitäskö sitä alkaa jo alustavasti varailla, kun näyttää saavan enemmän kannatusta? On ollut kaiketi suosittu aktiviteetti.. :right:

Saunailtaan osallistujia siis 12 orggilaista. Hintaa tulee sauna tilasta 19,60€ per naama. Laitan privana viestiä minne maksun voi suorittaa. :thumbup:

Back