K ketku New member 7.12.2003 #1 Mites se on, notta jos noita paitoja tilaa useampia, ni jokaisesta kappaleesta vissiin kuiteski menee nuo postikulut?
Mites se on, notta jos noita paitoja tilaa useampia, ni jokaisesta kappaleesta vissiin kuiteski menee nuo postikulut?
ajuusi New member 8.12.2003 #2 Olen itse tilannut tuotteita ORG-Shopista, hommaa pelaa suosittelen lämpimästi . Minun mielestä kolme tuotetta tulee veloituksetta (siis ilman postimaksuja).
Olen itse tilannut tuotteita ORG-Shopista, hommaa pelaa suosittelen lämpimästi . Minun mielestä kolme tuotetta tulee veloituksetta (siis ilman postimaksuja).
Italowestern ReliaTec Shoppiuggeli 8.12.2003 #3 Pittääpi paikkansa. TARJOUS on, että vähintään kolme paitaa tulee postikuluitta, kuten mitä hyvänsä .ORG!-tavaroita. Todelliset postikulut on 2,10 per paita ja 5,- per huppari. t. Shoppilaiset
Pittääpi paikkansa. TARJOUS on, että vähintään kolme paitaa tulee postikuluitta, kuten mitä hyvänsä .ORG!-tavaroita. Todelliset postikulut on 2,10 per paita ja 5,- per huppari. t. Shoppilaiset
Julle New member 8.12.2003 #4 Eli esimerkiksi kaksi paitaa ja huppari tulee ilman postikuluja? Tai kaksi hupparia ja paita? Tai kolme hupparia? Tai...? Tai...?
Eli esimerkiksi kaksi paitaa ja huppari tulee ilman postikuluja? Tai kaksi hupparia ja paita? Tai kolme hupparia? Tai...? Tai...?
K ketku New member 8.12.2003 #5 Tai siis entäpä jos vaikkapa oiski viis paitaa? Eli onko se silleen et kolme tulee kuluitta ja kahesta menis postimaksu? Vai onko se raja että vähintään kolme tuotetta?
Tai siis entäpä jos vaikkapa oiski viis paitaa? Eli onko se silleen et kolme tulee kuluitta ja kahesta menis postimaksu? Vai onko se raja että vähintään kolme tuotetta?
Italowestern ReliaTec Shoppiuggeli 8.12.2003 #6 Tietty vähintään kolme, niin kaikki tulee postikuluitta Sorry, etten osannut sanoa selvästi...