• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pakokäyrän lommon oikaisu

ZR-7herwood

New member
Joku on varmaan oikonut lyttyyn menneitä pakoputkia ja omaa enemmän näkemystä onnistuuko näiden painumien oikaisu?

Kuva1

Kuva2

Ja jos joku joka omaa sopivat vehkeet ja homman osaa suostuis tuon tekemään, niin vielä parempi. Korvausta vastaan tietty ja alueelta Tre-Tku.

toi tellun putki on helvetin kestävää putkea.

itse yritin kerran oikoa putkea, oikomiskohta oli lähellä päätä, joten lämmitin punahehkuun ja painelin sisältä, ei mitään vaikutusta.

sitten rälläköin montun keskeltä halki, tällöin pystyy lämmittämään reunaa paremmin kun lämpö ei johdu pois ja vääntämään reunan kerrallaan kohdalleen. sitten hitsaa uran kiinni.

koska tuo ei ole näkyvissä, niin voisi rälläköidä vain monttukohdan pois, tehdä pellistä uuden palan ja hitsata siihen. kevenis samalla. se orggisputki on uskomatonta jöötiä.

työn hinnalla varmaan löytyy jostain purkaamolta ehjä putki.

Moottorikelkan putkia oikovat tulppaamalla päät, pillillä punaseks ja paineilmaa sisälle. Ei kyllä taida onnistua paksulle ainevahvuudelle turvallisesti.

Ite oon oikonu painepesurin paineella.
Onnistuu yllättävän hienosti ja turvallisempaa kun paineilma.

kokeilisin kyllä migillä karoja pystyyn lommoon ja punaseks ja vetoja !
nixweiss.gif

mulla taitaa olla yks tellun putkisto ylimääräsenä jos et löydä suoristajaa...

mulla taitaa olla yks tellun putkisto ylimääräsenä jos et löydä suoristajaa...
Tämähän olis helpoin ratkaisu.

Putkisto tarkoittanee kuitenkin käyriä ja pönttöjä?
Myytkö pelkän toisen käyrän ja jos myyt niin mihin hintaan?
Jos hinta on passeli niin voin harkita myös toisen käyrän ostamista, kun siinäkin oli muistaakseni jotain skraiduja. Koko putkisto mennee turhan arvokkaaksi.

Varmistetaan vielä et oli TLR eikä S ja kunto ilmeisesti hyvä?

Voit vastailla myös privaan tai spostilla.

Back