• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pakoputki poikki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yonez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yonez

New member
jep, Kawan er6-n:stä meni putki poikki juuri ennen äänenvaimentajaa, onneksi liitoksen äänenvaimentimen puolelta. Onko mp:n putken katkeaminen yleistä?? Voiko pyörällä ajaa korjausta odotellessa, suurin osa sauhuista mennee änärin kautta, lähinnä tuleeko jotkut vastapaine jutut ongelmaksi? Entä mitä mieltä oletteko, että onnistuuko hitsaaminen??

- Yonez

Pahoissa autonruoskissa noita menee mut ekaa kertaa kuulen et mp:ssä
biggrin.gif
Eihän tota mallia oo ees valmistettukaan niinkauan että ois ruostunut poikki?

No käyppä piristämässä jälleenmyyjän päivää. Onko ihmisiltä todellakin karannut todellisuuden taju?

Tuota voi kyllä olla vaikeaa todistaa jo että johtuisi valmistusvirheestä
smile_org.gif

Meinaan onhan pyörälläsi ajettu jo alun toista kierrosta maapallon ympäri?

No totta kai kysyä aina kannattaa, kerro miten kävi.

Ihan siksi kiinnostaa että itselläkin tuollainen lähipiirissä, jos vaikka sattuisi sama fiba.

Tuli mieleen että väliaikaiskorjauksena tohon vois laittaa leveän klemmarin (~2cm) tms. mutta onko sellasia, mistä niitä saa?

- Yonez

Vaikka nyt en mikään alan ammattilainen ole niin eikö tossa kuvassa näy ihan selvästi että hitsaus ei ole ottanut toiseen kappaleeseen kiinni
crazy.gif

Ja eihän toi putki ole edes kunnolla ruosteessa.

Ootko kaatunut, jos siinä putki on saanut kipeää, muuten kyllä mun mielestä kuuluin mennä virhevastuun piiriin.

Tosin on toi kyllä helppo korjatakin

Minä käyttäisin tuohon sellaista sähköliimaa jota esim mig/mag- pistoolilla voi levittää, kun ihan mustaa rautaa näyttäs olevan.

Tuon jos saa maahantuojan piikkiin niin..
biggrin.gif

56tkm pelasi hyvin, sitten iski tekovika?

Minä käyttäisin tuohon sellaista sähköliimaa jota esim mig/mag- pistoolilla voi levittää, kun ihan mustaa rautaa näyttäs olevan.

Tuon jos saa maahantuojan piikkiin niin..
biggrin.gif

56tkm pelasi hyvin, sitten iski tekovika?
On se metkaa kun mun pyörällä on menty nyt 113 000 km ja mun pakoputki on aivan ehjä jokaisesta hitsaussaumasta. Tietenkin jos kelvoton paska kelpaa niin eihän siinä sitten mitään.
062802jumpie_prv.gif

Back