Helppo ymmärtää jos on pakko saada SV1000. Itsekin jouduin saman ongelman eteen tänä keväänä. Nyt tuommoisella on kerennyt sen viitisen tonnia lasetella, tuntuu ihan sopivalta ensipyöräksi
. Voimaa saisi tietty olla aina enempi, mutta ainakin omille taidoille taitaa olla yli puolet liikaa. Mukava kone siinä mielin, että mutkateitä voi unohtua ajamaan kolmosella tai kutosella, kun ei aina oikein muista mikä pykälä on sisässä. No ok, onhan niissä "vähän" eroa, mutta ihan sikamaisen laiskan tuntuinen se ei ole isoimmallakaan. Ohituksissa sitten asia erikseen.
Mitään kahden euron kolikkoahan tuolla ei kierrä ihan lähellä, mutta ei se nyt aivan mahdoton käsiteltävä ole parkkiksilla. Keskiseisontatuen puutos voi harmittaa, mutta sehän ei pikkuSV:stä siirryttäessä ole ongelma (kai).
Pitempää matkaa ajettaessa joillain kierroksilla (5500-6000?) täristää kaasukäden sormet armotta puuduksiin (mulla erityisesti peukalo turtuu täysin), ja satula on pääsääntöisesti puiseva, eli aktiivisenkin lyhentämät tankkausvälit on ihan kiva juttu.
Äänet on tietty V2:ssa kivat (ihan hauskathan saa pienemmästäkin).