• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paljon ajetut pyörät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Davinci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Davinci

New member
Hei,

Paljon on uusia ja vähän ajettua pyöriä liikenteessä, mutta missä ovat kaikki "grand road bikes", joilla kilometrejä takana (ja edessä) niin paljon että tavallista mopoilijaa heikottaa?

Eli kertokaapa millaisia suuria mittarilukemia on vastaan tullut/ omissa pyörissä ollut. Omassa ZZR 1100 -92 on reilu 70 tuhatta, joten tämä ei liene vielä mitään?

Tässä tämänhetkistä tilastoa:
1. 350 000 km Parkanossa huoltiksella tavattu BMW
2. 260 000 km Kawasaki Z 1000 ST -80
3. 200 028 km Kawasaki ZZR 1100 -91
4. 165 000 km Kawasaki ZZR 1100 - 92
5. 149 436 km Honda ST Pan European 1100 -92
6. 135 000 km Kawasaki Z 1300 - 83
7. 132 000 km Yamaha FJ 1200 –90

Erityismaininta:
Honda Z50J 22 000 km aikana 27.1.1993-4.5.1994.
 
voisitteko ilmoittaa myös pyörän?! mukavampi lueskella ajettuja kilomeettereitä.
062802moto_prv.gif
 
Reilu 50000km on mittari pyöriny, oikeista kilsoista ei "takuuta".
Ja mopona 1400 intruder vm.-91
 
Vuosia sitten tapasin Parkanossa huoltiksella kaverin, joka oli ajanut BMW:llään yli 350 000 km.
bowdown.gif
 
Kawa Z900 -76 155 000 km ja pelaa kuin enkeli. Nokkaketjun + rullat vaihdoin 120 000:n kohdalla. Ihan varmuuden vuoksi.

Eihän tuo Zetallekaan paljoa ole, joten palataan asiaan vaikka 10 vuoden päästä.




sport05.gif
 
VT700 Shadow ja reilut 50 000 mailia, eli noin reilut 80 000km. Tällä hetkellä käy ja kukkuu niin kuin pitääkin.
062802moto_prv.gif
 
omassa pyörässä 40tkm. kaveri vaihtoi kuukausi sitten137tkm ajetun -89 honda cbr 1000f:n xx:ään, cebari sai aika kovaa käskyä viimekesänä ja hienosti pelasi. toisella kaverilla on -89yamaha xj 700 maxim (harvinaisempi customi), kilsoja 75tkm ja ajossa on kokoajan. kyllä ne kestää kun pitää huolta. ton cebarin konetta ei oltu koskaan avattu, pitkäikäisen koneen salaisuus on huollon lisäksi hyvä "esilämmitys", eli konetta ei huudatettu kylmänä.. toki on myös olemassa tuttavapiirissä yksi huono esimerkki, -88 kawa gpz 600r ajettu 76tkm ja toistamiseen kone auki, viimekesänä siitä halkesi kansi ja syksyllä kuoli jälleen totaalisesti,pyörä seisoo tällä hetkellä talissa odottamassa isoa remonttia/rahaa sen tekemiseen..
sad_orig.gif
 
ex pyöräni kawa zzr 600 -91 94tkm ostaessa ja 104tkm kun ilkivalta vei sen pyörän avk:lle... Hyvin pelas ite en tehny muuta ku vaihdoin kuluvia osia (jarrupalat, renkaat) huolto historiasta ei muuta tietoo...
 
Omassa Sevenfifty -92 mittarissa 96 tkm, tyttären CBR600 -87 87 tkm ja vaimon Suzuki GS500E -89 78 tkm; kaikki täydessä käyttökunnossa ilman perusremontteja. Kolhoosiomistuksessa olevassa CB750K -80 mittarissa 115 tkm, siinä on tosin kone ollut auki papereiden mukaan n. 55 tkm kohdalla ( syytä en tiedä ).
En tiedä missä ne paljon ajetut pyörät oikein luuhaavat, porukka ajaa kuitenkin 10 tkm/vuosi ainakin omien sanojensa mukaan...
wink.gif
 
No mulla kait on sitte semmonen paljon ajettu vehe...toisen kerran rullas mittari ympäri ja ny on mittarissa 28km eli 200 028 kaikkiaan. Pyörä on zzr1100 -91. Kone on muuten alkuperäisissä kuosissa mutta wiseco ylikoko satsi vaihdettu ja kannen virtausta parannettu. Orggis putkisto on vielä uuden veroisena hyllyllä kun on noilla 4-1 putkistoilla on tullu leikittyä. Kone pelaa siinä kuin uusikin.
 
Z 1100 Zephyr vm-93 ja mittarissa +58000km, ei ongelmia. Normaalit huollot ajallaan tehty.
 
Mulla on -87 Gpz 1000 Rx Kawasaki kilsoja takana n. 105 tuhatta. Vaihdettu nokkaketju ja kiristäjä 75 tuhannessa.

Toinen pyöräni Z 1300 - 83 mallin möhkö. Ajettu ilmeisesti n.135 tuhatta. Ei isompia remontteja.


Aiemmin mulla oli -87 Gpz 600 r Kilsoja siinä oli 87 tuhatta kun möin sen. 76 tuhannes meni imuvenat uusiks.
 
Back
Ylös