• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paljon ajetut xx:t.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earache
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Earache

New member
Niin,olen harkinnut siirtymistä RR:stä xx:ään, budjetti on sen verran tiukka että joutuu suuntaamaan katseensa vm-97-99 pyörään. suurin osa ton ikäisistä pyöristä (ne edulliset) on reilusti ajettuja 60-100tkm, yleisin näyttäisi olevan 80tkm!. kysymys kuuluukin että onko orgilaisilla kuinka paljon reilusti ajettuja birdejä? onko ollu mitään ongelmia noilla kilometrillä? pyörähän on HONDA eikä niissä kuulu olla vikoja,mikäli on vaan huollettu (tai ainakin yritetty)
smile_org.gif
mutta kokemuksia olisi kiva kuulla ennen kun alkaa omaa pyörää tosissaan myymään, on ainakin toi fireblade toiminu kun kello kuten edellisetkin hondat.mutta niilläpä ei ole mentykään 100tkm..

Niin,olen harkinnut siirtymistä RR:stä xx:ään, budjetti on sen verran tiukka että joutuu suuntaamaan katseensa vm-97-99 pyörään. suurin osa ton ikäisistä pyöristä (ne edulliset) on reilusti ajettuja 60-100tkm, yleisin näyttäisi olevan 80tkm!. kysymys kuuluukin että onko orgilaisilla kuinka paljon reilusti ajettuja birdejä? onko ollu mitään ongelmia noilla kilometrillä? pyörähän on HONDA eikä niissä kuulu olla vikoja,mikäli on vaan huollettu (tai ainakin yritetty)
smile_org.gif
mutta kokemuksia olisi kiva kuulla ennen kun alkaa omaa pyörää tosissaan myymään, on ainakin toi fireblade toiminu kun kello kuten edellisetkin hondat.mutta niilläpä ei ole mentykään 100tkm..
ekalla cebarilla oli ajettu 113kkm kun myin pois ja ostin 77kkm ajetun XXn. (ite ajoin ~25kkm)

Nyt 111kkm mittarissa, eikä muita ongelmia ollut kummassakaan pyörässä kuin normaalit kuluvat osat.
Vähän joitakin ylimääräiriä räminöitä siitä löytyy, mutta muuten pelaa kuin sveitsiläinen kello.
bowdown.gif

Omaan 63 tonnia lykättyyn -00 XX:ään olen huoltojen lisäksi joutunut vaihtamaan 2* jakopään kiristäjän,1* ketjurataspaketti, 1* jarrupalat molempiin päihin ja 1* keulan stefat. Eli aika huoleton on ollut. Akkukin on vielä Japaniassa uutena asennettu ja pelittää, kop kop, hienosti.

Mulla tulee tänä kesänä 80tkm täyteen XX:ssä ja normaali huoltamisella oon selvinnyt eli ei oo yllätyksiä tullut...

Enkä ole luopumassa, yhtenä syynä juuri, kun tunnen ja tiedän ja luotan tuohon malliin....(kuulostaapa tylsältä...?)

Omaan 63 tonnia lykättyyn -00 XX:ään olen huoltojen lisäksi joutunut vaihtamaan 2* jakopään kiristäjän,1* ketjurataspaketti, 1* jarrupalat molempiin päihin ja 1* keulan stefat. Eli aika huoleton on ollut. Akkukin on vielä Japaniassa uutena asennettu ja pelittää, kop kop, hienosti.
062802moto_prv.gif
Mulla on saman verran tuupattu '99.Joo on vaihdettu kahdesti kiristäjä. Ketjupaketti just toiseen kertaan, ja jarrupaloja on mennyt muistaakseni enemmän. Keulan stefat pitävät vielä, akusta samat sanat kuin kollegalla. Vähällä huollolla toimii, ja luotettava on kokonaisuutena. Takarenkaita syö tiuhaan ...
baaa.gif

Kiitos tähän saakka tulleista vastauksista
smile_org.gif
näin hän se on että hondat kyllä kestää jos vaan edes vähän viittii huoltaa! tosin myös edellisen/sten omistajien ajotyylit ym toki vaikuttavat aika paljon noilla kilometreillä... pitänee rueta myymään firebladea
bawling.gif
bawling.gif
hyvä mopo mutta ei enää oikeen sovellu meidän käyttötarkoituksiin.. jos joku haluaa hyvän bleidin niin nyt sellanen olis kaupan.

älä nyt mee myymään sitä bladea. se on benchmark, ei se blackbirdikään mikään kaksipäällä maailman paras pyörä ole.

jos kerran rupeet sohvailemaan, niin pan europani tms.

älä nyt mee myymään sitä bladea. se on benchmark, ei se blackbirdikään mikään kaksipäällä maailman paras pyörä ole.

jos kerran rupeet sohvailemaan, niin pan europani tms.
jos olisin varakkaampi en todellakaan myisi tota mun firebladea,se on ikäsekseen todella ryhdikäs ja siisti pyörä ja kaiken lisäksi erittäin hauska laite! tuostahan tulee myöhemmin klassikkopyörä josta varmaan saisi kovat rahat jos vaan PYSTYISI tuon pitämän,vaikka onkin ns. face lift "foxy eye". mutta tulot eivät valitettavasti salli kahden pyörän omistamista,välillä tuntuu että yhdenkin pitäminen on liikaa, ja emäntäkin saattaa joutua muutaman kuukauden päästä työttömäksi
sad_orig.gif

kunhan vedätin.
tounge.gif

jos itse pitäis ostaa sporttinen matkapyörä, niin XX:n ostaisin, en mää millään panilla ajas ikinä, mieluummin vaikka autolla.

eikun ajoa. Voihan sitä ostaa vaikka kuinka paljon ajetun XX:n. jos kone laukee, niin niitä kyllä löytyy.. varmaan tonnin, ehkä vähän yli maksaa. Ja muutenhan kilometrit ei syö kuin pyörän laakereita ja ne on halpoja.
062802moto_prv.gif

Back