Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tuo -96 rekisteröity XX näyttää nyt 109tkm, joista olen itse ajanut nyt kolme tonnia.
Ei syö öljyä eikä savuta, laatikko napakka ja käy nätisti. Bläkkärissä ei sata tonnia todellakaan tunnu missään, jos on vähänkin huollettu ajallaan. CBR1000F on saman matkan jälkeen kuluneempi.
Omalla ST1100 on 56tkm menty 31 vuoden aikana, ei ihan hirvittäviä suoritteita siis ole sattunut kohdalle. Eihän noita työmatkalla paljoa itsekkään saa kasaan, mutta tulee mitä tulee. Jospa lomalla jotakin hupiakin.
Ostettu 15. 10 2007 Moto-Seinäjoelta tehdasuutena. Honda NT 700 V Deauville. Ajettu nyt 103 766 km. Varsinaisia remontteja ei ole tehty yhtään. Pystyakselin laakeri kerran ja etustefat taitaa olla nyt kolmannet.
Ja jarrupaloja eteen ja taakse. Kulutus siinä 4,23 litraa satasella, Ei paha mielestäni. On ollut todella hyvä ja luotettava moottoripyörä.
99 VFR 800 FI, jotain 96tkm. Just tarkistin venttiilivälykset, ei huomautettavaa. Jarrut (dual) käyty kokonaan läpi ja vaihdettu teräspunosletkut. Alusta oli aivan loppu, nyt etupumput huollettu ja uusi takaiskari odottaa vielä vaihtoa.
-90 Gold Wing 1500. 68tkm. Ehkä mahdollista että pitäisi paikkansakin. Hankkiessani renkaat vaikutti aika vanhoilta. Eikös tälle kuuluisi keston puolesta vielä nolla perään?
Etupumput on aika huterat. Takapää tuntuu kantavan vielä kohtuullisesti. Kyytiläinen ei paljoa tunnu. Osat vähän kiven alla jo.
Nyt mittarissa 105811 km. Ja ne on kaikki siinä. Ostettu 15/10 2007 Moto-Seinäjoelta uutena Ja kotelossaan on vielä alkuperäinen akku. Minä en ole siihen koskenut. Ja ainakin virta vielä tuli, että näki matkamittarin lukea.
Eikä kyllä ole ollut mitään vikaakaan. Kulutusosia vaihdettu ja renkaita. En tiedä, viekö öljyä, kun en ole tänä kesänä katsonut mittatikkuun. Aikaisemmin ei ainakaan ole vienyt. Niin pyörä on Honda NT 700 V Deauville