Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
tällainen. kuinka iso olet kiloissa mitattuna, oletko miehen mittainen vai naisen kokoinen? ite ollut parhaimmillani n. 120 kg, nyt vaivaiset 113 kg enää.
Mopot on niin pienitehoisia, että viime syyskuusta alkaen on ollut pienimuotoinen painonpudotus ja kunnon kohotus meininki päällä. Siis teho/paino suhteen parannus näin motoristin näkökulmasta.
83kg ja risat oli lähteissä, nyt oli maanantai aamulla hiukan reilu 77kg. Kesäksi on 75kg tavoitteena. Pahimmillaan - tai parhaimmillaan - massaa on ollut 98kg joskus kymmenisen vuotta sitten. Selän takia pitää pitää tuota kurissa ja "korsettia" kunnossa. Pituutta on 184cm.
täs ois varmaan voinu kysyä tuota painoindeksiä painon sijaan ku ylipainoisuus kuitenkin riippuu siitä miten pitkä/pätkä kukin on...
itsellä painoa 78kg tällä hetkellä..ja pituutta 170cm...eli oon lievästi ylipainoinen...diettiä kehiin ja liikuntaa lisätä reilusti...jos toukokuussa ois paino jossain 70kilon kieppeillä, oisin ihan tyytyväinen
Mulla on kova dieetti menossa, joulun alla oli painoa 167 kiloa ja nyt on pudonnut jo niin, että vaaka näyttää 133 kiloa.
Sekin on liikaa tälläiselle parimetriselle karjulle.
Tavoite on 100 kiloa vielä tän vuoden aikana.
Pyörii tossa 92-93kg. Joskus yritin saada enemmän massaa, mutta ei siitä mitään tullu ja nytkin saa syödä niin perkeleesti tai muuten valahtaa alle 90kg
jokunen vuosi sitten piti tehdä pieni muutos liikkumis/ruokailu tapoihin. Silloin painoa oli vielä 117.5kg. Siitä tuli pudotettua 38,5kg, jolloin painoa jäi tuo 79kg. Sittemmin piti saada vähän massaa lisää. Nyt viimeiset 7 vuotta vaaka on näyttänyt 89-90kg, Pituutta on kertynyt 193cm
Sä olet kawapaatti käyttänyt jollain ihme tempulla mun vaakaa. Mulla näytti kanssa 113kg. Tavoite ennen kesän juoroopan reissua on 107kiloa. Silloin ei noi nahat purista niin keleesti ja indeksi putoo alle 30.