Mikezuu
New member
Elikkä tässä nyt kun aikalailla neljän merkin välillä heilun ja suht uutta 600cc olen katellu, joka olis tarkotus kuristaa 25kW:ski parin kesän ajaksi. Niin tuossa sitten ainaki Honda liikkeen myyjä tuumas, että jammu, susuki, tai honta muttei kawaa ainakaa - meinas, että arvo ei säily ja semmone käsitys kuulemma kyseisellä henkilöllä, että paljon joutuu korjailemaan ja rassailemaan. Mutta miten nyt on sitten minkäkin merkin kohdalla?
Niin mikä nyt on sitten aivan puolueeton sana/tuomio motoristeilta ja mieluiten tietenki mahdollisimman monelta, että mikä noista neljästä merkistä/mallista (Kawasaki ZX6RR, Suzuki GSX-R 600cc, Honda CPR 600RR, Yamaha R6) paras sitten olis, että tulis sentään hyvät kaupat sitten tehtyä?
kertokoon jokainen omat tietonsa arvojen säilymisistä ja toimivuudesta yms. tarpeelliseksi katsomastaan.
Vielä sitten semmonen lisäkysymys tuohon, että paljonko kuristukset sitten maksaa mihinkin merkkiin suurinpiirtein ja kun yli 600cc ei kannata oikeen kuristelemaan alkaa mutta kai tuo kawan 636cc vielä onnistuu ihan hyvin ku se on niin vähän isompi? ettei sen kans enää sitten ongelmia tulis
PS. näillä näkymin se kumminki tuonne kawan puoleen on kallistumassa
Niin mikä nyt on sitten aivan puolueeton sana/tuomio motoristeilta ja mieluiten tietenki mahdollisimman monelta, että mikä noista neljästä merkistä/mallista (Kawasaki ZX6RR, Suzuki GSX-R 600cc, Honda CPR 600RR, Yamaha R6) paras sitten olis, että tulis sentään hyvät kaupat sitten tehtyä?
kertokoon jokainen omat tietonsa arvojen säilymisistä ja toimivuudesta yms. tarpeelliseksi katsomastaan.
Vielä sitten semmonen lisäkysymys tuohon, että paljonko kuristukset sitten maksaa mihinkin merkkiin suurinpiirtein ja kun yli 600cc ei kannata oikeen kuristelemaan alkaa mutta kai tuo kawan 636cc vielä onnistuu ihan hyvin ku se on niin vähän isompi? ettei sen kans enää sitten ongelmia tulis
PS. näillä näkymin se kumminki tuonne kawan puoleen on kallistumassa