• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

paypal ongelma maksaessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

make200

New member
moi!
tällänen ongelma ilmeni nyt melkein vuoden paypal käytön jälkeen
tilasin tavaraa tuolta Direct Line Parts ja lähettivät laskun sitte paypal tililleni.kun yritin maksaa sitä tuli ilmoitus

You have reached a limit on your ability to send money. Please link and confirm a debit or credit card to lift this limit.

minkähän limitin olen nyt ylittänyt koska visassa on varaa vielä 700€ ja tilaus maksaa 257$

verified on tehty heti alussa kun tilillä lukee Your PayPal account is Verified

5.9 maksoin viimeksi ebay ostoksen mikä oli 20€ eikä ollut mitään ongelmia

nostin jo paypal tilinkin Account type: Premier
mutta eipä voi maksaa

olen maksanut paypal jo ainakin kesänaikana 400€
ja muutin tuon acountinkin tosiaan premier muotoon mutta en tiedä onko se astunut voimaan jo mutta maksut ei lähe

Laitappa Paypalille postia... Sieltä löytyy varmaan paremmin "absoluuttinen totuus" kuin tältä foorumilta
biggrin.gif

moi!
tilasin tavaraa tuolta Direct Line Parts ja lähettivät laskun sitte paypal tililleni.kun yritin maksaa sitä tuli ilmoitus

You have reached a limit on your ability to send money. Please link and confirm a debit or credit card to lift this limit.

minkähän limitin olen nyt ylittänyt koska visassa on varaa vielä 700€ ja tilaus maksaa 257$

mutta eipä voi maksaa
Noissa PayPal maksuissa ne antaa sun käyttää korttia jonkin aikaa ja sit lähettävät sinulle koodin...se näkyy jossain siellä tilillä, mistä maksut lähtee..
Sinun pitää ottaa se koodi ja syöttää se siihen numerokenttään, jota PayPal tarjoaa..
Itse otin ensinnä yhteyttä pankkeihin ja luoton tarjoajiin ja kysyin sit PayPallista, et mitä tarkoittaa.
Sieltä tuli ystävällinen vastaus, jossa oli mainittu päivämäärä, milloin he on koodin lähettäneet.Ja siellähän se oli tiliotteessa...
Sit voit taas käyttää korttia.
Kai se on jonkinlainen varmistus, että korttia käyttävä ihminen omistaa tilinsä?..?

Noissa PayPal maksuissa ne antaa sun käyttää korttia jonkin aikaa ja sit lähettävät sinulle koodin...se näkyy jossain siellä tilillä, mistä maksut lähtee..
Sinun pitää ottaa se koodi ja syöttää se siihen numerokenttään, jota PayPal tarjoaa..
Eikös tuo ole aivan alkuvaiheen juttuja... Siis olen nyt useamman vuoden käyttänyt PayPalia ja kerrn olen tuon joutunut tekemään ihan alkuvaiheessa.

moi!

mutta eipä voi maksaa
Itse otin ensinnä yhteyttä pankkeihin ja luoton tarjoajiin ja kysyin sit PayPallista, et mitä tarkoittaa.
Sieltä tuli ystävällinen vastaus, jossa oli mainittu päivämäärä, milloin he on koodin lähettäneet.Ja siellähän se oli tiliotteessa...
Sit voit taas käyttää korttia.
Kai se on jonkinlainen varmistus, että korttia käyttävä ihminen omistaa tilinsä?..?
jos tuota verified juttua tarkoitat niin se on tehty jo alussa siitä ei nyt johdu tämä ongelma
vai lähetteleekö ne usein niitä koodeja?

no pitää yrittää rustata jotain mailia sinne.

jos tuota verified juttua tarkoitat niin se on tehty jo alussa siitä ei nyt johdu tämä ongelma
Se tulee jossain vaiheessa aina uudelleen se varmistus. En muista oliko tietyn ajan kuluttua vai sitten kun on vingutellut tarpeeksi PayPalin kautta ostoja.

Joka tapauksessa olen joutunut useammin kuin kerran tuota varmistelua pyörittämään.

Se tulee jossain vaiheessa aina uudelleen se varmistus. En muista oliko tietyn ajan kuluttua vai sitten kun on vingutellut tarpeeksi PayPalin kautta ostoja.

Joka tapauksessa olen joutunut useammin kuin kerran tuota varmistelua pyörittämään.
ok.missään ei ainakaan näy että pystyisi tekemään sen pyynnön että velottavat sen testi summan ja mihin voisi sen koodin sitten laittaa

Eihän sulla ole luottokortti vaihtunut/uudistunut välillä?
Siellä Paypal-sivuillasihan on syötetty voimassaoloaika ja ne luottokortin numerot. Kun kortti vaihtuu voimassaoloajan päätyttyä, myös ne 3 viimeistä varmistusnumeroa vaihtuu ja ne täytyy päivittää sinne uusiksi. Muuten maksut ei onnistu.

Siellä on myös sellainen limiitti, jota ei vuoden aikana saa ylittää. Minulla tuo tuli vastaan ja se millä siitä pääsi eroon oli lähettämällä sinne
- todistuksen osoitteesta
- kopion passista

Siellä on sellainen Resolution Center kun kirjautuu sisään missä nuo selitetään ja fixataan.

Tuo on jotain EU:n vaatimia juttuja ja raja taisi olla 2000€ vuodessa kun alkavat tuota vaatimaan.

Sen jälkeen nuo kaikki limiitit lähti eikä näitä ongelmia ole enää ollut.

en tiedä mikä mätti mutta nyt toimii
kokopäivän olen välillä koittanut maksaa ja nyt meni maksu läpi???
mitään muuta en tehnyt kun päivitin eilen acountin premier tyyppiseksi.
jostain luin rajan olevan 2500€
ärsyttävää kun sitä ei mistään näe paljonko limittiä on jäljellä
alkaa nyt siinä laskea yhteen kun on valuutat €,$,£,ja australian dollareina ja ties missä muodossa

Eikös tuo ole aivan alkuvaiheen juttuja... Siis olen nyt useamman vuoden käyttänyt PayPalia ja kerrn olen tuon joutunut tekemään ihan alkuvaiheessa.
Niin, en muista kuinka kauan korttia käytin, ennenkuin se suljettiin tuota tarkistusta varten.
Olisko ollut kuukauden.
Oletan et siinä on joku doollarimäärä jolle heidän takuunsa riittää ja kun se menee yli, he haluaa sinun vahvistavan kortin käytön sillä koodilla.
Minulla ainakin oli hakusessa, et mistä hitosta koko koodin saa.
Varsinkin kun heillä on suositus että sitä EI kysyttäs pankilta ;)

Eihän sulla ole luottokortti vaihtunut/uudistunut  välillä?
Siellä Paypal-sivuillasihan on syötetty voimassaoloaika ja ne luottokortin numerot. Kun kortti vaihtuu voimassaoloajan päätyttyä, myös ne 3 viimeistä varmistusnumeroa vaihtuu ja ne täytyy päivittää sinne uusiksi. Muuten maksut ei onnistu.
En tarkoita sitä koodia.
Se kolminumeroinen laitetaan silloin, kun kortin tiedot syötetään.
Vaan ihan ei koodia...oliko nyt 4 vai 6 numeroinen jonka PayPal laittaa tilillesi tietoihin.. veloittaessaan maksuja, mut se näkyy siellä tilitiedoissa vain kerran.

paypal tili toimii edelleen normaalisti tilattu jo vaikka mitä tuon episodin jälkeen ja mitään en ole vahvistellut kenellekkään?
olisikohan ollut vain käyttö häiriö palvelussa

Hyvä niin..
tuli vaan mieleen, että kai niissä korteissakin on sit eroja.Mut mulle tuo on kyl käynyt sekä Visalla, Masterilla että Electronilla.
Tiedä sit..

Hei ne raha limiitit näkyy kyllä siellä paypalissa.
Tutkailkaapas sivua vähän tarkemmin.
Itsellä kosahti just vuosiraja yli ja nyt ootellaan sitä nelinumeroista paypal koodia että saan tilin "verified" tilaan.
Kävin tekemässä pankkisiirronkin paypal tilille mutta sekin kestää jonkin aikaa ja joulukin tulla puksuttaa sotkemaan hetkeksi rahaliikennettä ja myyjä odottelee Englannissa maksua.  
withstupid.gif

Laitoin kyllä myyjälle sähköpostilla pahoitteluni tilanteesta ja Hyvät Joulun Toivotukset!

Toivottavasti ei kaupat tähän kosahda eikä negatiivista feedback:iä  
lookaround_orig.gif

Back