pc3 erot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaanih
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös PC3 ole Power Commander III USB...

Mistä nuo eri mallimerkinnät on poimittu? Minun käsittääkseni kyseessä yksi ja sama commanderi.
 
2 sekuntia meni kun hain Googlella:
http://www.dynojet.co.uk/powercommander/versions.htm

PC3USB on nykyaikaisen ja paras vaihtoehto, uusimmalla softalla. Siihen saa sitten Ignition Modulen erikseen, mutta sytkänsäätö ei yleensä ole tarpeen.
Kiitti!
withstupid.gif
 
2 sekuntia meni kun hain Googlella:
http://www.dynojet.co.uk/powercommander/versions.htm

PC3USB on nykyaikaisen ja paras vaihtoehto, uusimmalla softalla. Siihen saa sitten Ignition Modulen erikseen, mutta sytkänsäätö ei yleensä ole tarpeen.
Tosta ignition modulesta, kuinka pitkälle esim. k1 gsx-r600 pystyy itse säätämään sytkää ennenkuin tommonen kikkare on tarpeen? Oletetaan että aina ajetaan Shell v-powerilla, riittääkö vakio ecun sytkäennakot ottaa maksimi hyödyn?
 
usbia olen ite käyttänyt ja se on kestänyt toistaiseksi. nuita r-malleja tiedän joitakin kosahdelleen.
 
2 sekuntia meni kun hain Googlella:
http://www.dynojet.co.uk/powercommander/versions.htm

PC3USB on nykyaikaisen ja paras vaihtoehto, uusimmalla softalla. Siihen saa sitten Ignition Modulen erikseen, mutta sytkänsäätö ei yleensä ole tarpeen.
Tosta ignition modulesta, kuinka pitkälle esim. k1 gsx-r600 pystyy itse säätämään sytkää ennenkuin tommonen kikkare on tarpeen? Oletetaan että aina ajetaan Shell v-powerilla, riittääkö vakio ecun sytkäennakot ottaa maksimi hyödyn?
Ei se säädä sitä ollenkaan bensan mukaan, juurikaan missään pyörässä ei ole nakutusanturia. Eikä se muutenkaan nakuttaisi, koneessa ei ole siihen tarpeeksi puristuksia.

V-Powerista ei saa siis suurimpaan osaa pyöristä mitään hyötyä. Muutamassa prätkässä (esim muutama BMW) on paljon puristuksia ja nakutusanturi, ne hyötyvät hiukan esim V-Powerista vs 95.

Yleensäkin vähänkään sporttisimmassa peleissä sytkän säätely ei tuo yhtään lisää tehoa. Mukaanlukien omani, jossa on yli 13 puristukset (nostettu vakiosta). Osakaasua sillä saa yleensä hiukan herkemmäksi, mutta siihen ne hyödyt useimmiten sporttipyörissä jäävätkin. Itse laitoin sen lähinnä shifterin takia, että pystyy katkomaan vaihtohetkellä sytkää.
 
Back
Ylös