Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi samanlaisesta moposta verhoilla jakkara uudelleen ja aika kaarevalta joka suuntaan näyttää olevan. Saa nähdä miten onnistuu.Verhoilin yhden entisistä pyöristäni (VFR 750) itse. Materiaalia Eurokankaasta (tytöt siellä neuvoivat mitä sen pitää olla) Sitten kova venytys ja verhoiluniittari kaverilta lainaan. Pari kertaa kiristin kun olin istumalla(lue ajamalla) venyttänyt kankaan (keinonahan) muotoonsa. Kun myin pyörän, niin ostaja huomasi heti, että oot näköjään verhoiluttanut penkin äskettäin;-) eli helppo homma ja hyvä tuli.
Hyvä ja halpa.Pitäisi samanlaisesta moposta verhoilla jakkara uudelleen ja aika kaarevalta joka suuntaan näyttää olevan. Saa nähdä miten onnistuu.Verhoilin yhden entisistä pyöristäni (VFR 750) itse. Materiaalia Eurokankaasta (tytöt siellä neuvoivat mitä sen pitää olla) Sitten kova venytys ja verhoiluniittari kaverilta lainaan. Pari kertaa kiristin kun olin istumalla(lue ajamalla) venyttänyt kankaan (keinonahan) muotoonsa. Kun myin pyörän, niin ostaja huomasi heti, että oot näköjään verhoiluttanut penkin äskettäin;-) eli helppo homma ja hyvä tuli.
Otitko mitään kuvia eri vaiheista ja valmiista satulasta?
+1 Kuukausi sitten emännän kanssa taaperettiin eurokankaaseen ja neliön verran tuli ostettua, hintaa tuli vajaa 20e, ei se vaikeaa oleVerhoilin yhden entisistä pyöristäni (VFR 750) itse. Materiaalia Eurokankaasta (tytöt siellä neuvoivat mitä sen pitää olla) Sitten kova venytys ja verhoiluniittari kaverilta lainaan. Pari kertaa kiristin kun olin istumalla(lue ajamalla) venyttänyt kankaan (keinonahan) muotoonsa. Kun myin pyörän, niin ostaja huomasi heti, että oot näköjään verhoiluttanut penkin äskettäin;-) eli helppo homma ja hyvä tuli.