• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Penkitys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shadow77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Shadow77

R1 2011
Onko yhtään hyvää penkitys paikkaa Varsinais-Suomen alueella, ellei niin missä olisi lähin ja edullisin paikka.  
nixweiss.gif

Kiitoksia vain, tuon aiheen seuranta on jäänyt välistä.

Asustelen Raisiossa, joten taitaa lähin penkitys paikka löytyä Tampereelta.

Täältä Turun lähistöllä ei taida penkkiä löytyä.
buttrock.gif

Turkua lähin penkki on Molitorissa Naantalissa (kuulemma suolaiset hinnat), mutta itse suosittelen Korpiahoa Marttilassa !
Noista kahesta vaihtoehdosta Korpiahoa suosittelen myös ma. Oon penkittäny pyöräni molemmissa paikoissa ja Marttilaan viemn kyllä vastedeskin pyöräni. (Jollei sitten tuota Motoluukkua aleta täällä kovasti kehumaan...)

mites, kehtaako oman 250 gt suzukin käydä penkittämässä? millaista hintatasoa käytännössä on odotettavissa pelkällä tehon mittauksella?

Motoluukku on tällä hetkellä meikäläisen listan kärjessä. Alustavat hinnat ovat muihin verrattuna melko paljon halvempia. Penkki on kuulemma tilauksessa ja tulee n. kuukauden kuluttua.
cool.gif

heh toi luukkuhan aukee ihan naapuriin.. pitääpäs käydä pyörähtämässä paikan päällä joku kaunis päivä
wink.gif

Kiitoksia vain, tuon aiheen seuranta on jäänyt välistä.

Asustelen Raisiossa, joten taitaa lähin penkitys paikka löytyä Tampereelta.

Täältä Turun lähistöllä ei taida penkkiä löytyä.
buttrock.gif
Ajele Turusta Saloon motaria pitkin ja aja Salon tokasta liittymästä, tunnelin jälkeen pois ja käänny vasemmalle. Näet ABC Piihovin vasemmalla puolella ja myöskin punaisen hallin ABC:n yläpuolella. Siinä on Salon Mopo ja Pyörä. Asiantunteva kaveri ja hinnat kohillaan (ainakin meikikselle
wink.gif
) Eli noin puolen tunnin ajomatkan päässä.

Lainaa
"Turkua lähin penkki on Molitorissa Naantalissa (kuulemma suolaiset hinnat), mutta itse suosittelen Korpiahoa Marttilassa !"

50 itse maksoin tuolla enkä ole kuullut, että joku halvemmalla tekee. Toisesta vedosta viritysten jälkeen sai vielä alennusta.

Back