Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turkua lähin penkki on Molitorissa Naantalissa (kuulemma suolaiset hinnat), mutta itse suosittelen Korpiahoa Marttilassa !Kiitoksia vain, tuon aiheen seuranta on jäänyt välistä.
Asustelen Raisiossa, joten taitaa lähin penkitys paikka löytyä Tampereelta.
Täältä Turun lähistöllä ei taida penkkiä löytyä.
![]()
Noista kahesta vaihtoehdosta Korpiahoa suosittelen myös ma. Oon penkittäny pyöräni molemmissa paikoissa ja Marttilaan viemn kyllä vastedeskin pyöräni. (Jollei sitten tuota Motoluukkua aleta täällä kovasti kehumaan...)Turkua lähin penkki on Molitorissa Naantalissa (kuulemma suolaiset hinnat), mutta itse suosittelen Korpiahoa Marttilassa !
En pääse mihinkään tosta linkistä. Pitääkö mun TAAS rikkoa kone tai haukkua paikallisen puhelinyhtiön viaton neiti/rouva pystyyn kun yhteydet ei toimi...?Uusi penkillinen liike Motoluukku aloittaa toimintansa 19. helmikuuta Turun keskustan tuntumassa. Kuulemani mukaa edullinen. Motoluukku
MotoEn pääse mihinkään tosta linkistä. Pitääkö mun TAAS rikkoa kone tai haukkua paikallisen puhelinyhtiön viaton neiti/rouva pystyyn kun yhteydet ei toimi...?Uusi penkillinen liike Motoluukku aloittaa toimintansa 19. helmikuuta Turun keskustan tuntumassa. Kuulemani mukaa edullinen. Motoluukku
Ajele Turusta Saloon motaria pitkin ja aja Salon tokasta liittymästä, tunnelin jälkeen pois ja käänny vasemmalle. Näet ABC Piihovin vasemmalla puolella ja myöskin punaisen hallin ABC:n yläpuolella. Siinä on Salon Mopo ja Pyörä. Asiantunteva kaveri ja hinnat kohillaan (ainakin meikikselleKiitoksia vain, tuon aiheen seuranta on jäänyt välistä.
Asustelen Raisiossa, joten taitaa lähin penkitys paikka löytyä Tampereelta.
Täältä Turun lähistöllä ei taida penkkiä löytyä.
![]()