• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Penkki viilletty rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saikku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Saikku

New member
On sitten joku vaivautunut viiltämään mun cebarin ja naapuritalon Intruderin penkit rikki. Kadulla seisoo 3 muutakin pyörää mutta niissä on penkki ehjänä. Tähän asti on larussa saanu mopo olla rauhassa kadun varrella.

Eli teillä kahdella kadun parhaat pyörät? Kateellisten aikaan saannosta
biggrin.gif
.

Mutta siis oikeasti tosi paska homma
sad_orig.gif

E: Ko. kysymys on tarkoitettu retoriseksi...

No tossa kadulla seisoo mun cbr 600f, vfr 800,zx 10r, zxr 600 ja intruderi.

Miten v...tu ne kehtaa
mad.gif

On se kumma ku nykyään ei toisten omaisuus saa olla rauhassa
033102ass_1_prv.gif

Toivotaan että saat ne kiinni ja pääset opettaan toisten omaisuuden kunnioittamista !

Kakaroitten tekosia taitaa olla.

Jos rupeaa tapahtumaan enempi, niin järjestetään väijyt. Olen ainakin mukana...

Edit. Tai vaikka nyt...
Edit.2. Olen siis ihan tosissani mukana, jos meinaat väijyä

Oma ikkuna väärällä puolen taloa. Ei hirveesti jaksa väijyä kun aamuisin pitää 6 aikoihin heräillä töihin. Noi viiltelyt on vissiinkin tapahtunut päivällä kun mopot jotka on yleensä pois päivisin on säästynyt vandaalilta. Päivällä on hiukan huono väijyä kun on töissä.

Kauheen väkivaltaista...
crazy.gif
Väkivalta lopettaa vittuilun ja satuloiden viiltely on pelkästään vittuilua. Jos itse saisin rysän päältä kiinni jonkun viiltelemässä satulaani niin repisin rahat uuteen satulaan vaikka viiltelijän selkänahasta. Onneksi itsellä ei ole kuin 377,95 dollaria maksava Danny Greyn valmistama Raven Flame Seat laitettuna Striikkiin. Voin kuvitella kuinka paljon ilkivallan uhria korpeaa tässä tilanteessa. Todennäköisesti mullakin palaisi hihat totaalisesti. Mua kun korpeaa pelkästään luvattomat kylmäkojot ja vaihdepolkimen polkeminen...

Tiedoksi, että oman pyöräni satula silvottiin täs Tallbergin toisella puolella 17.6.. Sen lisäksi pyörä löytyi aamulla autojen välistä kaadettuna kaksi yötä tämän jälkeen.

Tuolloin naapurin ukkeli oli nähnyt 4:n nuoren miehen porukan kadun varressa katselemassa autoihin sisälle ja sen jälkeen kaatavan mun mopedin. Oli tapahtunut kuulemma n. klo 02 aikaan yöllä.

Viddu mitä porukkaa..! Kaksi kertaa omavastuu meni luonnollisesti ja moottorin vasen poski skraaduilla ym. Ei onneks isompia remppoja tiedossa. Mut "vielä on kesää jäljellä"..

Et silleen täällä.
kaboom.gif

on se vaan hienoo tää toisen omaisuuden kunnioittaminen nykyään    
mad.gif
Jos tällaset heebot kiinni sais, niin voishan sitä pikkasen käydä saunan takana keskustelemassa mihin saa koskea ja mihin ei. Keskustelussa vois käyttää sitten tarvittavia tehostekeinoja ym. Minähän en oo mitenkään väkivaltainen, mutta kyllä sitä rauhallisempaakin tällänen alkaa korpeemaan... (kokemusta autoon murtautumisesta  
kaboom.gif
)

Back