• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Penkkiin päällinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-CatMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

T-CatMan

New member
Tervehdys mopoileva kansanosa!!! On taas se aika vuodesta kun laiskempikin alkaa hääriä moponsa ympäri tutkaillen että mitä pitäis tehdä...
confused_orig.gif

Ja pitäis uusia penkin päällinen... Mutta onkos teillä kokemusta mistä moista kangasta/ keinonahkaa kannattaisi lähteä kyselemään...???
Ja ihan ite aattelin uuden laittaa, saa siinä samalla muotoilla hieman pehmikkeitä uudelleen jos jaksaapi...
Kiitosta jo etukäteen niille joilta saapi hyviä neuvoja...
bowdown.gif

Itse viime viikolla tuollaisen askareen tein ja sopivaa keinonahkaa löysin ensimmäisestä kangaskaupasta johon kävelin.

Ja tuollainen palanen, joka riitti reilustikin FJ:n penkin päällystämiseen maksoi "huikeat" 8,40€

Juu Kiitti linkistä...
bowdown.gif

Mutta aattelin ihan yks värisen ja pelkkää kangasta, sais ite siittä vääntää mieluisen...

Itse tarvitsisin uuden satulan vm90 1000cc fzr:ään. Mistäs pirusta moisen löytäisi näinkin vanhaan pyörään, mielellään saisi olla vaikka tuommoinen comfort seat bagsterilta mutta ei taida noita saada kuin uusiin prätkiin...

Itse edellistä edelliseen taiteilin itse päällisen ja tuli kyllä hyvä. Kangaskaupasta tekonahkaa, sopivaa liimaa, niittipistooli ja eiku saksimaan.

Pehmusteiden muotoilussa lamellilaikka rälläkkään on kova sana. Ja sitten on talli pehmusteen rämmällää täyteen.
biggrin.gif

Back