perkeleen remmi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kapa86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
https://www.chicagoharley.com

1 x G0500.1AAE $121.60

SHIPPING $68.00

= noin 122Eur ja siihen vähän vajaa 50eur tulleja ja alveja.

Jep tuollainen tuli tilattua samasta paikkaa viime viikolla. Saas nähdä milloin on paketti kotona. Kattelin myös EU- alueelta mutta hinnat oli roimasti yli 200e + rahdit. Olikos tuossa remmin vaihdossa mitään erikoista vai menikö heittämällä paikoilleen?
Ei siinä mitään ihmeitä, takarengas ilmaan, ketjun ja eturattaan suojukset irti (torxeilla)
Pala takahaarukkaa irti tuumasilla kuusiokoloilla, hihnan kiristin irti, taisin avata 14mm hylsyllä vaikka onkin varmaan joku tuumakoko.
Akselin lukitus irti, tuumanen  kuusiokolo ja sitten itse akseli irti, minkä jälkeen homma onkin helppo nakki.
Joohei.. älä ota swingin tukipalaa irti jos sulla ei ole löysätty hihnaa = taka akseli löysälle että rengas rullaa eteenpäin ja ottaa tiukat pois, ite tämän jälkeen ottaisin kiristinrullan vielä varmuundenvaralta pois.

Muuten hihnan kireys vetää swingin kieroon. Ja se sit on halpa keikka
smile_org.gif

Ha, meni bulunen lunariin..ja remmi jäi vaihtamatta. Eli mulla olisi uusi remmi -03 XB9S:ään nurkissa joutilaana. Racekitin alta vaihdetut orggis osatkin löytyis...

Olen joskus ollut näkevinäni varahihnan, jonka voi ujuttaa paikoilleen tien päällä, vaikka heritageen. Eli on ikäänkuin otettu ehyt remmi ja joku on sen puukolla vetänyt poikki viistottain. Ja sitten hihna paikoilleen ja sivut vastakkain. Hihnan hampaissa reikiä, joiden läpi työnnetään terästikkuja, ja kas, siitä tuli remmi.
Vai untako lienen nähnyt?

Ha, meni bulunen lunariin..ja remmi jäi vaihtamatta. Eli mulla olisi uusi remmi -03 XB9S:ään nurkissa joutilaana. Racekitin alta vaihdetut orggis osatkin löytyis...
No voi perkule, osanottoni. Mitä tapahtu?
juuh, heinäkuun lopulla tuli mondeo sivutieltä eteen, ei jäänyt hirveesti reagointi aikaa..
Ranteessa murtuma, yksi luu poikki, pikkusormessa murtuma, pari varvasta murtui. Sääressä muikee avohaava. Mutta naulalla, kipsillä ja tikeillä kuntoon pikkuhiljaa.
Onneksi oli kunnon kamat päällä, kirurgin mukaan kunnon metallivahvisteinen ajosaapas pelasti jalan.

Niin, vastapuoli puhalsi 1.29

Älkää sortuko ainakaan tarvike-remmeihin, tulee kalliiksi!!! Tasan 2000km kesti tarvike ja taas on ex-bulu ilman remmiä :vi**ttaa

Back