herranja
New member
videossa Pösön "viissatanen"..."petojen sukua". Ei liene Suomeen tuotavaa mallia.
http://www.kewego.com/video/iLyROoaftBfT.html
http://www.kewego.com/video/iLyROoaftBfT.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, interesting. Minä kylmätyyppasin sen Kuopion mp-messuilla. Minusta oli hyvän näköinen peli kun mikä. Vieressä oli Silverwing, niin saattoi vertailla. Meikkikselle 190 cm wingi oli yllättäen ohjaamosta pienempi kuin Peugeot. Wingissä jalat nappas ikävästi kojelautaan polven alta. Peugeotiin mahtui hyvin, Burgmaniin vielä paree.sanoi:Kävin tänään koeajamassa tuollaisen Pösön "viissatasen" Satelisin. Ei nyt mitään "elämääsuurempaa" ajonautintoa tullut koettua. "Perushuttua" lisävarusteineen yhdeksällätonnilla.![]()
Kyllähän tuossa Pösössä oli ranskalaiseentyyliin paljon pieniä yksityiskohtia mm. säilytys- ja tavarankuljetuslokeroja ja "sähköherkkuja". Mutta ei se kokonaisuus vain jostain syystä meikäläistä saanut "lämpenemään". Mutta näinhän se vain on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä....Jaa, interesting. Minä kylmätyyppasin sen Kuopion mp-messuilla. Minusta oli hyvän näköinen peli kun mikä. Vieressä oli Silverwing, niin saattoi vertailla. Meikkikselle 190 cm wingi oli yllättäen ohjaamosta pienempi kuin Peugeot. Wingissä jalat nappas ikävästi kojelautaan polven alta. Peugeotiin mahtui hyvin, Burgmaniin vielä paree.
Mut siinä Sateliksessa jalat uppos eräänlaiseen kaukaloon. Oli siis sivutuulisuoja jaloille. Näppärältä näytti. Ja ainakin mun mittaiselle pleksi oli just sopiva: näki just yli mut pysty kyyristymään niin että katsoi sen läpi.
Mutta ajaminenhan se asian kertoo. Vaan onko noissa saman mittaluokan skootissa isoja eroja ajamisen suhteen?
Saa nähdä yleistyykö isot skootat vähitellen. Pikkusen näyttäis sitä, että kiinnostus lisääntyy.
Sivutuulisuojat ovat lisävaruste.Itsekin MP-messuilla ihmettelin ahdasta jalkatilaa ja kysyin myyjältä.Oli kyllä yllättävän tilava peli. Tekniikan Maailma kehui viime vuonna Sateliksen ns. maasta taivaaseen.Mut siinä Sateliksessa jalat uppos eräänlaiseen kaukaloon. Oli siis sivutuulisuoja jaloille. Näppärältä näytti. Ja ainakin mun mittaiselle pleksi oli just sopiva: näki just yli mut pysty kyyristymään niin että katsoi sen läpi.