Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
74kW?terve, ihmettelen kun joillakin on kuristettu pyörä paperien mukaan 74kW vaikka todellisuudessa on täystehonen... vakuutukset on vissii paljo pienemmät mut mitäs käy jos poliisit pysäyttää ja selvii ettei pyörä ookkaan enää rajotettu...?
alle sata konia?74kW?terve, ihmettelen kun joillakin on kuristettu pyörä paperien mukaan 74kW vaikka todellisuudessa on täystehonen... vakuutukset on vissii paljo pienemmät mut mitäs käy jos poliisit pysäyttää ja selvii ettei pyörä ookkaan enää rajotettu...?
No sitähän se tahtoo kertoa. Siellä on kuulema joku verotus jutska minkä takia max. tehot on rajoitettu alle tuon em. arvon. Tai ainakin paperit rustattu ja jätetty 74 kw.alle sata konia?74kW?terve, ihmettelen kun joillakin on kuristettu pyörä paperien mukaan 74kW vaikka todellisuudessa on täystehonen... vakuutukset on vissii paljo pienemmät mut mitäs käy jos poliisit pysäyttää ja selvii ettei pyörä ookkaan enää rajotettu...?
Saksantuontia kenties...![]()
Riippuu varmaan hyvin paljon siitä, minkälainen mälli, ja onko joku esim. vammautunut tai kuollut ko. onnettomuudessa. Varsinkin jos on kuollut, silloin tapaukset yleensä tutkitaan hyvinkin yksityiskohtaisesti.Jos pyörän esim. mällää, niin alkaako joku oikeasti katsomaan pyörää läpi, onko siellä kuriosia paikallaan?
Suoraselkäistä toimintaa sanon minäMinä tunnustan käyneeni dynottamassa pyörän ja sen jälkeen katsastusasemalla hakemassa uuden rekisteriotteen isommalla kw-lukemalla
4 § (24.8.1990/769)Jonkinasteinen vakuutuspetos, jos ilmoitat väärät tehot ja saat sillä halvemmat hinnat. Vakkarilla on todennäköisesti oikeus periä takautuvasti rahat pois korotusten kera, jos huomaavat.
Mutulla veikkaisin, että onnettomuuden sattuessa eivät voi kieltäytyä korvauksista, jos vain kuristukset on poistettu. Mopo on kuitenkin tyyppihyväksytetty täysitehoisenakin EU-alueella ja näin ollen täyttää EU:n js Suomen vaatimukset.