Todennäköisesti näin, itse en edes tiedä mihin momenttiin tuo pitää kiristää. Nyt pitää sekin selvittää.Pultti joskus kiristetty väärään momenttiin metallin myötörajalle ja tärinä aiheuttanut rasitusmurtuman sekä pultin katkeamisen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todennäköisesti näin, itse en edes tiedä mihin momenttiin tuo pitää kiristää. Nyt pitää sekin selvittää.Pultti joskus kiristetty väärään momenttiin metallin myötörajalle ja tärinä aiheuttanut rasitusmurtuman sekä pultin katkeamisen?
Pultti joskus kiristetty väärään momenttiin metallin myötörajalle ja tärinä aiheuttanut rasitusmurtuman sekä pultin katkeamisen?
Todennäköisesti näin, itse en edes tiedä mihin momenttiin tuo pitää kiristää. Nyt pitää sekin selvittää.
Ei tarvitse virityksiä kun valmiita tangonpääpainoja on saatavilla. Mitään koristeita ei kuitenkaan kannata laittaa. Pitempi varsi = enemmän massaa.Vaihdoin noin kuukausi sitten vähän leveämmän tangon pyörään (mt-07), nyt on tullut sitten mikrotärinää kun ajelen joka väsyttää ja puuduttaa välillä käsiä, onko tuolle tehtävissä jotain, lukenut jostain että jotkut ovat täyttäneet tankoa tai ruuvannu pultit tai mutterit tankojen päätyjen sisään.
Juu tiedän, koska se pultti liukuu vapaasti siellä reiässään. Mutta en ole tolla ajamassa metriäkään ennenkuin siinä on uusi pultti. Vapaa aika on vaa helvetin rajallinen tällä hetkellä ennen Lauantaita millon lähteä metsästämään tollasta pulttia. Sehän tässä eniten vituttaakin.
Joku kertoi että paukkuminen johtuu laihalla käymisestä niin sillä säädin rikkaamalle mutta pitää säätää se takas, ja tuossa kokeilin niin imu päällä ei paukkunut
Osaakos joku sanoa että mistä tuo johtus että imu päällä ei pauku eikä lyö liekkiä putkesta?
Vaihdoin noin kuukausi sitten vähän leveämmän tangon pyörään (mt-07), nyt on tullut sitten mikrotärinää kun ajelen joka väsyttää ja puuduttaa välillä käsiä, onko tuolle tehtävissä jotain, lukenut jostain että jotkut ovat täyttäneet tankoa tai ruuvannu pultit tai mutterit tankojen päätyjen sisään.
Mikä pyörä ? Ruisku vai kaasarit ? Veikkaan kaasarit.Mites kun yhdessä sylinterissä tulppa ihan noesta musta, muut ok? Putsailin ja pistin takas, ei tarvinnut pitkää matkaa ajella kun katsoin uudestaan ja taas musta. Ilmansuodatin on uusi, venttiilin välykset justihinsa säädetty. Kaasarien tasapainotusta ei vielä oo tehty.
Mikä pyörä ? Ruisku vai kaasarit ? Veikkaan kaasarit.
no se pytty käy liian rikkaalla,eli pilotista seosta väh laihemmalle eli "kiinnipäin",vois koittaa vartti tai puol kierrosta ja ajaa kunnon lenkki ja sit tulppaa tutkimaan,jos vielä musta niin väh vielä laihemmalle niin eiköhän se tulpan väri muutu.
tietysti yksi syy voi olla myös ryyppy,jos se plunger on jumissa tai likaa tai vaijeri feelu niin voi jäädä vähän ryyppy päälle ja siksi liian rikkaalla..
Vaihteensiirtoon liittyvä asia ?Mistähän löytäisi kumilla suojatut kulmanivelet m8 kierteellä ja toinen vasemman ja toinen oikean kierteillä? Ei kehtaisi ebaystä tilailla ku posteja tuntuu tulevat yhtä paljon ku arvoa itse tuotteilla.
Mistähän löytäisi kumilla suojatut kulmanivelet m8 kierteellä ja toinen vasemman ja toinen oikean kierteillä? Ei kehtaisi ebaystä tilailla ku posteja tuntuu tulevat yhtä paljon ku arvoa itse tuotteilla.
Joo kyllä, trumppaan. Oletan että eivät ole mitään spessuja muuten mutta tangon toisessa päässä on ilmeisesti vasenkätinen kierre kun toisessa on oikeakätinen. Oikeakätisellähän noita löytyy kyllä, mutta tuo vasen.Vaihteensiirtoon liittyvä asia ?
Joo IKH:sta löytyy kumisuojineen, mutta vähän sama ku monessa muussa että löytyy vaan oikeakätisellä kierteellä.IKHssa muistaakseni oli kaikee.. kumisuojat jos haluaa niin saa ehkä askarrella ite tai ottaa vanhat tai tilata jostain.