Pikavinkkejä pyreneille / andorraan ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tomi72

Miksi mennä autolla jos voi mennä mopolla...
Pikavinkkejä pyreneille / andorraan ?

Termos :häähää:

olen tuolla http://goo.gl/maps/nwEcd ja huomenna olis tarjoitus ajella Andorraan, tai sinnepäin...kellään tiedossa jotain makeaa tukikohtaa tuoltapäin josta voisi käydä Pyreneitä tutkailemassa ??
Ajatuksena ehkä jotain tuon tyylistä reittiä sinne suunnata http://goo.gl/maps/sFvu3

PIKAVINKKEJÄ, anyone ? Huurre ? Karza ?..anyone ?:jippikaijee::WAZAAP::orgmp:

Tota mäki äsken tsekkailin...koitan jotain ennalta määräämättömän kivaa paikkaa sieltä löytöö seuraavaksi 1-2 yöksi...ympäriinsä kruisailua varten..

Hotel milassa ollaan...huone ei kovin kummoinen, mutta tuolle hinnalle täysin riittävä, mitä sitä matkamies muuta tarvii ku ku sängyn ja oman kylppärin...poimin tän kans googlella...moottoripyöristähän ne siin jotain mainitsee ja isäntä sano kyl tuntevansa reistit hyvin tääl ja neuvovansa mulle parhaat...katotaan miten se kerkee aika kiireisen oloinen...just illallisella ja tää on v**tu täys eläkeläisiä, baarin puolella kävelijäitä ja polkupyöräilijöitä hörppimäss vettä ja kattomassa telkkarista tennistä...hmmm...ja tää on tääl prkl:n rintees...kai se alaspäin meno hyvin sujuu...mut jos kylä on kaukanakin alhaalla niin voi pikkuisen vituttaa kömpii ylöspäin...

Tuotakin olin katellu, mut halusin yöpyi jossain muualla kuin Ranskassa...ihan jees paikka tämäkin ei siin mitään...omistaja motoristi itse ajaa vuoden ympäri ja aina tammikuussa ajaa Norjaan johonki jäämiesten kokoukseen...kuulostaa ihan Huurten hommilta ;)

selvis seki et täälä on joiku erikoispyhäjuttutsydeemi maananataihin asti ja siks tupa täys...

Ensi yön vielä täällä, sit ajatus suunnata viellä enemmän länteen pyreneitä, olisko sieltä kellään hyvää mestaa tiedossa ?
Espanjan puolelta mieluusti...löydän kyl jotain, mut jos jollain hyviä kokemuksia ;)

Mee samantien San Sebastianiin asti ainakin. Tosi makee kaupunki ja maisemat. Runsaasti hyviä pintxos-rafloja.:orgmp2::orgmp2: ..siis jos olet yhtään "ruokaturisti"....:)

Mee samantien San Sebastianiin asti ainakin. Tosi makee kaupunki ja maisemat. Runsaasti hyviä pintxos-rafloja.:orgmp2::orgmp2: ..siis jos olet yhtään "ruokaturisti"....:)

Kyllhänmää ruuasta tykkään !!! Vähän tartee mietiskellä tuota reittä...kolme päivän pästä, siis11.6. olis tarjoitus olla millaun maasillan nurkilla ja sitä ennen saada pyreneistä mahdollisimman paljon irti, mutta mualtakin kuin vain andorran ympäristöstä...mites tuota maisemaa, kukkulaa ja hyvää mutkapätkää riittä tonne sebastianiin saakka ?
Tos mietiskelin et aamusta jos lähden niin siin ja siin oonko illaks siell...vo mennä vähän turhan paahtamiseksi...suoria teitä kun ei voi missään nimess menä.. :orgmp::jippikaijee::orgmp:

Back