PikkuMonsterin tyhjäkäynti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jge

New member
Takasylinteri ei käy tyhjäkäyntiä alle n.2500krs,luulisin vian löytyvän kaasuttimesta,joihin vaihdettu Dynojet suuttimet&neulat. Muuten skulaa hyvin
sad_orig.gif
 
En tiedä mikä suutin on tyhjäkäynnille, kuitenkin toinen kaasari toimii moitteettomasti. Seosta on säädetty ja pitäis olla ok.
 
Koolostaa kovasti siltä, että kaasarin tyhjäkäyntipiiri on tukossa.
 
Tyhjäkäynti vieläkin hukassa toisessa kaasarissa,ei ollut suuttimet tukossa. Voiko esim.joku O-rengas olla jotenkin viottunut, ilmavuoto jossain tmv. Onko vinkkejä mitä tehdä seuraavaksi? Kierroslukumittarin mukaan toinen sylinteri herää ~2000 kierroksen korvilla.
Etukäteen kiittäen Jan
 
Lonkalta; Nouseeko sen toisen kaasarin luisti heti? vai voiko siellä olla löysää, että nousee myöhemmin, eli ~2000 kierroksen kohdalla?
 
moikka

ootko tarkistanut vent välykset ? alavälyksen pienuus saattaa olla syy tuohon?

entä puristus paineet ?

käykö kylmänä mukana ?
 
Kiitti ideoista,kylmänä/rikastin päällä käynti ok,osittain varmaa johtuu korkeemmista kierroksista. Toinen pytty/kaasari rupes kränää suutinvaihdon jälkeen.
 
oma pikkumonsteri oli aikoinaan helvetin tarkka tulpista, nimenomaan takapytty jäi syksyn sateilla ja viileemmillä keleillä pelistä pois. pyörä oli vm. -00 darkki. kasin tulpat paikalleen ja kokeilu...


ja yksi vamma voi piileä sytytyspuolassa/puolissa, nykyinen kaksimukinen twini polttanu jo kaks puolaa.. toinen singlefire ja jälkimmäinen dualfire. teki justiin sen, että ei käyny tyhjäkäyntiä kuin etupytyllä ja takapytty heräsi vasta puolella kaasulla mukaan...

puolan voi mitata/ mittauttaa autosähköliikkeessä.. uutta on turha ostaa kokeilun vuoksi...
 
Back
Ylös