• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PikkuZetan nokka pinkeeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lunkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lunkku

New member
Hep!

Siltä nyt näyttää, että roskiskuntoon tuo Z750:n oma nenä menee. Ja jos ja kun kerran sen roskiin joutuu tönimään, niin miksi ihmeessä laittaa vastaavaa rimpulaa takaisin köllimään? Eli kysymys kuuluukin:

Minkä aparaatin nenä tuonne keulille jollain järkevillä muutoksilla mahtaisi sopia? Tai kaikenhan saa sopimaan kaikkialle, kyse on vain työn ja vaivan määrästä....

Mihin keuloihin tuon Z750:n oma vanne sopisi jarrupuristimien kiinnikkeiltään/akseliltaan?

Kukaan mitään vastaavaa tehnyt?

En oo perillä ton Zetan keulaongelmista, mutta auttaisko siihen pelkkä sisuskalujen vaihto? Siis Öhlinsin tai WPn sälät orkkispumppujen sisään?
nixweiss.gif

Jenkit laittaa 03- 6R:n keulaa tohon. Joutuu kyllä modaamaan kolmiopaloja jne mutta menee se siihen ja varmasti on parempi kuin orggis.

Lähinnä hakusessa sierainpari kolmioista lähtien..
Nimittäin etupäässä ei ole muuta ehjää kuin jarrulevyt ja puristajat.

Kohtalaisen edukkaaseen hintaan sain SRAD-keulan kuusmäntäpuristimineen. Näillänäkymin sen tönin paikkaansa. Innolla odotetaan miten vaikuttaa.

Itekin kun olen harkinnut jotain tuollaista nakua räyhäpyörää, niin suurin este on tuo alustan osien laatu.. Hölmöä että noinkin tärkeistä osista sitten tingitään mopon hinta alhaiseksi. Viitseliäät tietenkin rakentaa itse paremmaksi, mutta mun puolesta sais olla joka pyörästä factory versio saatavilla
wink.gif

Kiinnostaa myös kuulla palautetta miltä toi uus keula, uuden takaiskarin kanssa tuntuu..

062802jumpie_prv.gif
hywä lunkku ... paas pamautellen kwaak kasaan nin päästään testaamaan
biggrin.gif

Maalimanloppu eli Ee! kai ne ajattelee niin notta joka "faitterin ostaa" niin sitä kummiskin tuunaa... joten ei oo mieltä laitella kalliita osia.. waan laatu kone kohtuu runko ja loput sitä sun tätä... jokainen saa sitten laittaa €uronsa minne haluaa ne ikinä mopossaan kohdentaa?
confused_orig.gif

Kyllä se aika pieni porukka taitaa olla, joka viitsii koko nokkaa alkaa swappaamaan jostain toisesta kikottimesta. Pakon sanelemahan tässä elelleen
tounge.gif

Back