Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No täytyy tota vielä kokeilla. Alkaa olla pintoja niin paljon näkökentässä että pienetkin heijastukset kertaantuu... Rillit, aurinkovisiiri, pinlock ja visiiri.
mielellään tota pinlockkia pitäisin aina kiinni...
Itsekkin irroitan pinlockin visiiristä ja laitan vähäksi aikaa pesualtaaseen fairyveteen likoamaan.Ite oon vaan irrottanu visiirin ja pinlockin visiiristä ja pessy sit vaan käsienpesualtaassa fairyvedellä.
Tuo tulee pestyä kyllä aika harvoin (noin 1-2 kertaa kaudessa)
Visiiri sit tietty useammin.
Kostea mikrokuituliina toimii tosiaan hyvin. Puhdistuu visiirin ulkopintakin hyvin, ja ilman pesuaineita. Vedellä vaan suurimmat paskat ensin pois ja kostealla liinalla loput.Kostealla mikrokuituliinalla itse olen puhdistanut
Ponnekaasu saattaa tehdä damagea muoville, vältä.Olisiko noista tietokoneisiin tarkoitetuista paineilma+liuotin pohjaisista aineista hyötyä. Taitaa se olla jotain etanolipohjaista ainetta olla, kun rasvat lähtee näppiksestä, mutta se ei saa vaurioittaa muita osia? Ei tulisi mekaanista hankausta ja paineilma hotaisi kököt muualle. Kallista evästä se tietty on.
Eihän nykyään saa käyttää muuta kuin paineilmaa tai CO2:a ponneaineena. Jos ne vielä on tarkoitettu tietokoneiden puhdistukseen, niin ei niissä silloin ole juurikaan haitallisia aineita ja paine on rajattu (ei 4-8 bar). Tottakai kannattaa varmistua ettei käytettävä aine sisällä vanhan ajana ponnekaasua, tai jos ei selviä niin parempi jättää käyttämättä.Ponnekaasu saattaa tehdä damagea muoville, vältä.Olisiko noista tietokoneisiin tarkoitetuista paineilma+liuotin pohjaisista aineista hyötyä. Taitaa se olla jotain etanolipohjaista ainetta olla, kun rasvat lähtee näppiksestä, mutta se ei saa vaurioittaa muita osia? Ei tulisi mekaanista hankausta ja paineilma hotaisi kököt muualle. Kallista evästä se tietty on.
Kompuralla generoitu paineilma on tietty eri asia.