• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Piritan ajot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuzukiV2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SuzukiV2

New member
Laitoin tämän jo ratafoorumi-osioon mutta taitaa oikeempi osasto olla tämä. Eli tässä moottripyörä henkisesta matkakohteesta kuvia. Itse menin sinne ilman pyörää mutta oli siinä lähtö suoran kupeessa pitkä rivi pyöriä parkissa myös.

2006 Piritan ajoista kuvia

Ne hullut järjestää vielä katuratakilpailuna perinteiset "Kalev Suurajot", siellähän takavuosina Mestari Joey Dunlop menehtyi.
confused_orig.gif

En minä niitä hulluina pidä. Tuskin sinne ketään on pakotettu ajamaan ja tiedän ainakin yhden kuskin jolle kisa on joka vuoden kohokohta, joten miksi eivät järjestäisi?

Toi Pirita on muutenkin mukava paikka.Vasta siellä kävin ;) Upea rantabulevardi ja kylpylä, jos jää aikaa muuhun kuin mopoiluun ;)

Itse tullut oltua jo monena vuonna paikan päällä ja aina omalla pyörällä. Siinä se oli minunkin SP-1 pääsuoran varressa parkissa. 2 yötä oltiin paikan päällä,pyörät ihan hotlan pihassa,niinkuin aina ennenkin,eikä mitään ongelmia.
Kisat vaan kutistuu vuosi vuodelta ja taas oli huhu liikkeellä että viimestä kertaa ajetaan,mut eiköhän ens vuonna taas kuitenkin.

Ne hullut järjestää vielä katuratakilpailuna perinteiset "Kalev Suurajot", siellähän takavuosina Mestari Joey Dunlop menehtyi.
confused_orig.gif
Juu kaikki lajit/kisat joissa joku on kuollut tulisi kieltää.

Kuolleita on jo liikaa, toivottavasti kukaan ei kuole enään tässä maailmassa, eletään kaikki onnellisina ikuisesti.

Mäkin olin tuolla omalla mopottimella, saamikin kanssa. Ekakertaa tuli käytyä 95 vuonna. Silloin oli meiniki aika roheeta.Oli öllesummer festivaalit samaan aikaan, jne,,. 97 tuo kuollut maailman suuruus veti nimmari vfr:n tankkiin kun istuttiin olusella kalev motoklubin vieressä olevalla leirintäalueella.Toivottavasti tankki on saanut arvoisensa kohtelun jossainpäin suomea. V,,,,,aa kun tuli hukattua tuo mopo,,,.
Mutta rata ja kisat on sellaiset,että niiden soisi jatkuvan.
buttrock.gif

Back