Pirullinen salaliitto - mopoilijat asialla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aj@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

aj@

Viaggiare in Moto
YLE:n dirika sai sitten väistyä, ja Kivinen NSN:stä tuli tilalle. Ei tässä vielä mitään. Valinnan tehnyt Neilimo on tunnettu moottoripyöräilijä, Kivinen ajaa HD:lla ja Kivisen bändissä Åttopojissakin lymyää ainakin yksi tunnettu motoristi, eli kirjailija, eläkeläinen Kalle Isokallio. Eiköhän homman koko laajuus saada piankin selville. Mopoilijat iskivät, ensin YLEen, ministeriöt, varsinkin liikenneministeriö, olkaa varpaillanne. Meistä kuullaan vielä.

Salaliitto. Heti viran saatuaan hd-mies esittää livenä laulun "Mä seuduilla näillä olen tunnettu vetomies.

Sen jälkeen irtoaa kultainen kädenpuristus nopeammin kuin kulttuuriministerin leuka ehtii loksahtaa ala-asentoon. Saadulla setelitupolla voi sitten teettää chopper factoryssä harlikkaan vielä vapisevamman keulan ja alkaa nauttia eläkkeestä.

Säälitti kun Heinäluoma ilmoitti politiikan astuneen kuvioon YLE:n topimitusjohtajan nimityksessä.
Ennen siinä ei ollut mitään poiittista kunhan vain saatiin demari johtoon. Piti olla sopiva, pätevää ei silloin tarvittu.

"Kivinen tunnetaan vaativana johtajana". Ylessä kuulemma pelätään rajuja säästötoimia. Junger säälitteli että hyvä Ylen henki saatetaan menettää. Kun katsoo koventuneita kuluja niin se Ylen henki tais olla vähän liiankin hyvää. Nyt olisi paikallaan säästää ihan prkuleesti, pistää porukkaa pellolle jne... Ei nimittäin kiinnosta yhtään maksaa mediamaksuja tai tv-lupamaksuja kun vastineeksi tulee telkkarista ja radiosta tuollaista soopaa.
En oikein ymmärrä miks yleisradio kilpailee kaupallisten asemien kanssa. Sillähän on vakiotulot niin sama kai se paljonko kanavilla on katsojia.

Mulla on parempi teoria.

Jungner siirrettiin Microsoftilta Ylen leipiin, varmistamaan heidän välineittensä ja formaattiensa käytön pysymisen, verkkosivujen ja areenan sisällöntuotossa. Jungner vaihto Areenan formaatiksi puoliavoimen Adoben - tuotteen ja sai luvan siirtyä, koska Mikkisofta oli alunpitäen sopinut Kepun kanssa toisin.

Miltäs kuulostaa?
smile_org.gif

Mulla taas on loistava idea; kun se uusi mediamaksu tulee niin sillähän vois kattaa kaikki teostomaksut eli kun kerran vuoteen maksat monta sataa euroa niin saat ladata musiikkia ja leffoja netistä aivan vapaasti.

Back