KMSwallower
New member
Sain uuden takin postitse nopeasti, asiallisesti pakattuna ja tämän lisäksi palvelu oli ystävällistä ja auttavaista. Kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla taas on kyllä vaan huonoa sanottavaa kyseisestä firmasta.Minäkin voisin kehua, toisen pyörän heiltä hankkineen...asiallista palvelua ja ymmärrystä taloudellisesti heikommassa jamassa oleville asiakkaillekkin...ainut, että ois he nyt voinut vaikka liput messuille antaa...![]()
taitaa tosin myyjillä olla aika usein huono päivä jos vastaanotto on aina tollasta,niin no en hän minä edusta sitä niin sanottua r.m heinä hattu asiakasta (en ole kovin insinööri opiskeliajan näköinen) tosin siinä on sellanenkin ero että minäpä käyn töissä ja maksan ostokseni vain ja ainoastaan KÄTEISELLÄ!! ei pankkeja ei rahoitus firmoja... =en elä yli varojeni.Omat kokemukset ovat äärimmäisen positiiviset. Kaksi pyörää tuolta on jo haettu ja olen aika sata-varma siitä, että niin seuraavakin. Itse uskallan vilpittömästi sanoa, että yhdessäkään muussa MP-liikkeessä en ole saanut yhtä ystävällistä ja nopeaa palvelua.
Soon tuollainen palvelutilanne monen asian summa ja joskus (kuten ilmeisesti sinunkin tapauksessasi) asiat ovat lähteneet molemmin puolin menemään ...lleen heti alusta. Joskus noin vaan käy. Toinen antaa tietämättään väärän viestin, jonka toinen puolestaan tulkitsee väärin. Siihen kun yhdistää huonon päivän ja ärtyneisyyden onkin molemmin puolin huono kokemus valmis...