• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pisteet r.m.heinolle

KMSwallower

New member
Sain uuden takin postitse nopeasti, asiallisesti pakattuna ja tämän lisäksi palvelu oli ystävällistä ja auttavaista. Kiitos!
062802jumpie_prv.gif

Omasta mielestä ainoa MP-liike jossa olen aina saanut suorastaan loistavaa palvelua! Hoitivat vielä helvetin mallikkaasti syksyllä tekemäni tax-free ostokset!

Minäkin voisin kehua, toisen pyörän heiltä hankkineen...asiallista palvelua ja ymmärrystä taloudellisesti heikommassa jamassa oleville asiakkaillekkin...ainut, että ois he nyt voinut vaikka liput messuille antaa...
wink.gif

En voi muuta kuin kehua
062802jumpie_prv.gif
... aivan loistava palvelu. Suosittelen myös täällä pääkaupunkiseudulla asuville eli kannattaa asioida kauempaakin
062802jumpie_prv.gif

Homma toimi loistavasti ja hyvässä yhteishengessä kauppiaan kanssa, kun ostin mopon käteisellä syksyllä. Ongelmatilanteista ei ole kokemusta, mutta pari ikävämpää juttua olen lähipiiristä kuullut.

Eiköhän Heino ole Tampereen ykkösliikkeitä juuri nyt.

Minäkin voisin kehua, toisen pyörän heiltä hankkineen...asiallista palvelua ja ymmärrystä taloudellisesti heikommassa jamassa oleville asiakkaillekkin...ainut, että ois he nyt voinut vaikka liput messuille antaa...
wink.gif
Minulla taas on kyllä vaan huonoa sanottavaa kyseisestä firmasta.
A- kävin keväällä 2004 katsomassa itselleni pyörää,no siellä oli vm.-96 ok näköinen cbr 600,odotettuani 45.min myyjä tuli kysymään (röyhkeästi) että mitäs sulle? no,kyselin pyörästä jotain perustietoja joihin myyjä vastasi erittäin nihkeästi. kysyin sitten että onko mahdollista koeajaa pyörää,johon myyjä vastasi että ei oikeen mielellään kun on viellä hiekkaa ja irtokiviä tiellä!!! kysyin häneltä suoraan että mitä toi nyt sitten suomeksi tarkoittaa? johon herra vastasi ettei sulla varmaan ole rahaa tähän pyörään(6900€) ja haluat vaan käydä ajelulla...!!!! no ei se mitään ostin kyllä cbr:än mutten sieltä ja paljon halvemmalla!!

2- Kävin kyseisessä liikkeessä katsomassa ajokamppeita,kyselin että onko mitään edullisia poisto tarjouksia johon myyjä tokaisi että sinä taas vaan kyselet ja sovittelet.... ei saatana mitä touhua
033102ass_1_prv.gif

Ajattelin kyllä käydä tänä keväänä ihan vittuillakseni käydä ceebralla siellä pyörähtämässä! katsotaan miten sitten suhtaudutaan "persaukiseen kyselijään"
biggrin.gif

Mitään en kyllä sieltä osta,se on varma se....

PS: aika apteekki hintojakin tuntuvat pitävän......

Omat kokemukset ovat äärimmäisen positiiviset. Kaksi pyörää tuolta on jo haettu ja olen aika sata-varma siitä, että niin seuraavakin. Itse uskallan vilpittömästi sanoa, että yhdessäkään muussa MP-liikkeessä en ole saanut yhtä ystävällistä ja nopeaa palvelua.

Soon tuollainen palvelutilanne monen asian summa ja joskus (kuten ilmeisesti sinunkin tapauksessasi) asiat ovat lähteneet molemmin puolin menemään ...lleen heti alusta. Joskus noin vaan käy. Toinen antaa tietämättään väärän viestin, jonka toinen puolestaan tulkitsee väärin. Siihen kun yhdistää huonon päivän ja ärtyneisyyden onkin molemmin puolin huono kokemus valmis...

Omat kokemukset ovat äärimmäisen positiiviset. Kaksi pyörää tuolta on jo haettu ja olen aika sata-varma siitä, että niin seuraavakin. Itse uskallan vilpittömästi sanoa, että yhdessäkään muussa MP-liikkeessä en ole saanut yhtä ystävällistä ja nopeaa palvelua.

Soon tuollainen palvelutilanne monen asian summa ja joskus (kuten ilmeisesti sinunkin tapauksessasi) asiat ovat lähteneet molemmin puolin menemään ...lleen heti alusta. Joskus noin vaan käy. Toinen antaa tietämättään väärän viestin, jonka toinen puolestaan tulkitsee väärin. Siihen kun yhdistää huonon päivän ja ärtyneisyyden onkin molemmin puolin huono kokemus valmis...
taitaa tosin myyjillä olla aika usein huono päivä jos vastaanotto on aina tollasta,niin no en hän minä edusta sitä niin sanottua r.m heinä hattu asiakasta (en ole kovin insinööri opiskeliajan näköinen) tosin siinä on sellanenkin ero että minäpä käyn töissä ja maksan ostokseni vain ja ainoastaan KÄTEISELLÄ!! ei pankkeja ei rahoitus firmoja... =en elä yli varojeni.

R:M heinähattu menetti kyllä maksukykyisen asiakkaan,heidän menettelyllään. jos minä syrjisin ammatissani ihmisiä ulkonäön/olemuksen perusteella,menettäisin paljon asiakkaita...
kuten nyt kävi heinähatulle,kaveri myös lopetti siellä asioinnin samasta syystä,teki xjr 1200 kaupat muualla
tounge.gif
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif

Palvelualalla kuten ehkä ilmeisesti sinäkin... Joskus ne kemiat vaan ei (ikävä kyllä) kohtaa
ghostface.gif

Back