• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pitkälle kuskille custom ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopo59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mopo59

New member
Onko vinkkiä pitkälle ( yli 190 cm) sopivasta customista.
Alkaa ajelu allaround-tyyppisillä pyorillä vähän jo kyllästyttää.

M1800R Intruder on 184cm pitkälle ihan hiukan liian iso (noh, ei oikeastaan, mutta saisi tuossa tanko olla pari senttiä taaempana), joten se voisi ainakin sopia.

M1800R Intruder on 184cm pitkälle ihan hiukan liian iso (noh, ei oikeastaan, mutta saisi tuossa tanko olla pari senttiä taaempana), joten se voisi ainakin sopia.
Jep,

Minä olen saman pituinen ja samaa mieltä tangosta.
Pitäsi varmaan hankkia semmoset 1-2" riserit.
Noi 2" vaatis letkujen uudelleen sijoittelun eikä jaksaisi alkaa semmoseen.

Ei toi M silti mulle ainakaan iso muuten ole.
Jalkatapit sais olla vähän edempänä (tai taaempana riippuen miten jalat haluaa), mutta alkuperäinen paikka ei ole mun pituiselle täydellinen, eikä ehkä pidemmällekään.

Noi 2" vaatis letkujen uudelleen sijoittelun eikä jaksaisi alkaa semmoseen.

Ei toi M silti mulle ainakaan iso muuten ole.
Jalkatapit sais olla vähän edempänä (tai taaempana riippuen miten jalat haluaa), mutta alkuperäinen paikka ei ole mun pituiselle täydellinen, eikä ehkä pidemmällekään.
Mites muuten sulla, kun mun Intikassa kaasuvaijerit jää tosi tiukkaan äärioikealle käännettäessä (tallissa kun muljaa pyörää lähtöasentoon), kuuluu oikein sellainen narina ja ovat hankanneet siihen kateosaan jäljetkin. Normaalia, vai ovatko ne mulla jossain kirauksessa tankin alla?

Mulla jalat on todella hyvässä asennossa Intruderissa. En osaa parempaa toivoa moottoripyörältä.

Tuossa muuten havainnontikuvaa ketjun aloittajalle:

http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/002.JPG

Kuski siis sen 184cm.

Mites muuten sulla, kun mun Intikassa kaasuvaijerit jää tosi tiukkaan äärioikealle käännettäessä (tallissa kun muljaa pyörää lähtöasentoon), kuuluu oikein sellainen narina ja ovat hankanneet siihen kateosaan jäljetkin. Normaalia, vai ovatko ne mulla jossain kirauksessa tankin alla?
Enpäs ole huomannut moista.
Peruuttelen pyörän pois paikaltaan yleenäs täydet oikealle kääntäen eikä kireyttä tai natinaa ole ollut huomattavissa. Ei myöskään täydet vasemmalle kääntäessä
Täytyypä tarkkailla seuraavalla kerralla.

VN 1500 käy hyvin yli 190cm.
Juu, näin on. Ja vähän tuunaamalla jopa 196 ruotokin mahtuu  
062802moto_prv.gif

dsc03664.jpg

Tuntuu tuohon Yamahan XV 1300:eenkin pitempikin heppu mahtuvan. Hyvä kun on itsellä vielä kasvunvaraa..
cool.gif

Back