Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep,M1800R Intruder on 184cm pitkälle ihan hiukan liian iso (noh, ei oikeastaan, mutta saisi tuossa tanko olla pari senttiä taaempana), joten se voisi ainakin sopia.
Mites muuten sulla, kun mun Intikassa kaasuvaijerit jää tosi tiukkaan äärioikealle käännettäessä (tallissa kun muljaa pyörää lähtöasentoon), kuuluu oikein sellainen narina ja ovat hankanneet siihen kateosaan jäljetkin. Normaalia, vai ovatko ne mulla jossain kirauksessa tankin alla?Noi 2" vaatis letkujen uudelleen sijoittelun eikä jaksaisi alkaa semmoseen.
Ei toi M silti mulle ainakaan iso muuten ole.
Jalkatapit sais olla vähän edempänä (tai taaempana riippuen miten jalat haluaa), mutta alkuperäinen paikka ei ole mun pituiselle täydellinen, eikä ehkä pidemmällekään.
Enpäs ole huomannut moista.Mites muuten sulla, kun mun Intikassa kaasuvaijerit jää tosi tiukkaan äärioikealle käännettäessä (tallissa kun muljaa pyörää lähtöasentoon), kuuluu oikein sellainen narina ja ovat hankanneet siihen kateosaan jäljetkin. Normaalia, vai ovatko ne mulla jossain kirauksessa tankin alla?
Juu, näin on. Ja vähän tuunaamalla jopa 196 ruotokin mahtuuVN 1500 käy hyvin yli 190cm.
Joo, mulla oli joskus VN se on sopivan iso myös pitkälle pojalle.VN 1500 käy hyvin yli 190cm.