Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopivuuden saa säädettyä jalkatappisarjoilla ja ohjaustankoa/clipareita vaihtamalla. Ohjaustankoa nostaa risereilla. Istuinkorkeutta penkkiä korottamalla.
Harvempi pyörä sopii lyhyille ja pitkille. Kaikki on suunniteltu keskimittaisille, mutta onneksi muutostyöt ovat kohtalaisen kiduttomia.
Niin paljoa et muuten millään tappisarjallakaan siirtoa aikaiseksi saa, että allekirjoittaneen koivet mahtuisi vaikkapa Triumph Trophy 2012> kun jopa BMW RT 1200 on todella ahdas. Karmeimmillaan polvet osuu just eikä melkein siihen tankin leveimpään kohtaan, taikka ei mahdu mitenkään etukatteen "sisälle" ja näin ei siis toiveitakaan että noita polviaan saisi tungettua niihin polville tarkoitettuihin "poteroihinsa"Sopivuuden saa säädettyä jalkatappisarjoilla ja ohjaustankoa/clipareita vaihtamalla. Ohjaustankoa nostaa risereilla. Istuinkorkeutta penkkiä korottamalla.

Niin paljoa et muuten millään tappisarjallakaan siirtoa aikaiseksi saa, että allekirjoittaneen koivet mahtuisi vaikkapa Triumph Trophy 2012> kun jopa BMW RT 1200 on todella ahdas. Karmeimmillaan polvet osuu just eikä melkein siihen tankin leveimpään kohtaan, taikka ei mahdu mitenkään etukatteen "sisälle" ja näin ei siis toiveitakaan että noita polviaan saisi tungettua niihin polville tarkoitettuihin "poteroihinsa"
Itse olen 196cm pitkä ja vieläpä niin että jalat on poikkeuksellisenkin pitkät. Aiheuttaa ongelmia monessa autossakin kun koipia ei vaan saa mitenkään ohjauspylvään alle ilman ettei polvellaan tökkisi cruisea tms. Tällä hetkellä pyöränä on Suzuki GSF 1250 Bandit täyskatettuna ja tähän mahtuu, tarvittaessa myös emäntä takajakkaralle. Autona on Citroen Berlingo XL, jossa ohjauspylväs on varsin korkealla s.e. kytkinjalan polvi ei töki tuota PSA:n klassista cruisen viikseäkään.
Siksi aina uutta ajoneuvoa valitessani sen kylmätyypit on aivan välttämättömät, vaikka en sitten koeajollakaan edes kävisi lainkaan.
Kiikarissa olisi pikemminkin tuollainen EV9 (riittävästi tavaratilaa & vetomassaa), mutta vasta jonkun vuoden kuluttua kun hinnat ovat pudonneet tuonne 30...35k€ kieppeille.Autoista puheenollen. Oletko käynyt koeistumassa Kian EV6:sta?
Ei se nyt aina kyllä ole polvikulmastakaan kiinni, vaan siitä pyörän muotoilusta mahtuuko vaiko eikö. Toki polvikulma voi sitten ajan kanssa tulla vastaan, miten paikat kipeytyy tms.Sanoisin että eurooppalaisissa, ja ehkä jenkeissäkin, on lähtökohtaisesti loivempi polvikulma ja paremmin tilaa pitkille kuskeille, kuin mitö japseissa.
Äärimmäisen harvoin testeissä puhutaan pitempikoipisten sopivuudesta pyörään. Itse olen vain 190 cm, ja aina on hankalaa. Kertokaa mikä sopii pitemmälle, missä on jotain säätöä.
Ai, onko niitä sellaisikin customeita joissa ei näin olisitosi monessa mallissa polvet on yli tankin.

miten voikin harrikat olla niin pienille ukoille tehtyjä. tosi monessa mallissa polvet on yli tankin.
Ainahan lainapyörä kelpaa...Mulla Kawan Gtr 1400 sekä Yammun Fz1.
Poika noita lainailee satunnaisesti ja hänellä pituutta vaivaiset 195 cm.
Ei ole ollut mitään ongelmaa sopimisen kanssa.
Hyvin on maistunut kumpikin pyörä.
yleisesti customit sopii parhaiten ns. kaikenmittaisille, mutta itse en mahtuisi empiiristen motomessukokemusten ja lyhyiden koeajopäivien perusteella kuin sporsteriin. miten voikin harrikat olla niin pienille ukoille tehtyjä. tosi monessa mallissa polvet on yli tankin.