Privileged
New member
Eikös kukaan ole lupautunut veturiksi tämän päivän ajoihin, kun ilmoo ei ole vielä tullut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin tulla ohjastamaan sinut Bodomille, kierrätä sinä sitten järveä ympäri neljä-viisi tuntiaAjot on jos vetää?Harmi vaan, kun olen tällänen perässä ajelija, etten osaa varmaan ajaa edes bodomille ilman opastusta.![]()
Mä voin tulla ohjastamaan sinut Bodomille, kierrätä sinä sitten järveä ympäri neljä-viisi tuntiaAjot on jos vetää?Harmi vaan, kun olen tällänen perässä ajelija, etten osaa varmaan ajaa edes bodomille ilman opastusta.![]()
![]()
No niin miekiin...Harmi kun olen menossa merkkikerhon kinkereihin, muuten olisin voinut lähteä jarruttelemaan keulille![]()
Noilla eväillä tulee hyvä reissu. Pienia asfaltoituja teitä pitkin niinkauan ku tulee pimeetä, sit eka tutun näkönen viitta (helsinki tms.) ja sitäpitkin kotiin.ku noi suunnistus taidot on niin päin![]()
tuskin... eiköhän siellä juoda kahvia vähintään kuuteenOnko tuo 17.30 aika jolloin letka starttaa?
Niin juodaankintuskin... eiköhän siellä juoda kahvia vähintään kuuteenOnko tuo 17.30 aika jolloin letka starttaa?![]()