• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-rookie letka-ajo 9.8. klo 17:00 #motorgbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motoristoranten Diaveli alko vikan tankkauksen jälkeen pätkiin mun edessä, hajosko se, vai pääsitkö himaan ajamalla?
Ootko joskus kuullut että D menisi rikki?! Siinä tais olla niitä hidasteita joitten yli ajettiin, eiks niissä pidä hidastaa... :paikallatuulee:
Oireili jo aikaisemmin yhdeltä odotuspaikalta lähdettäessä - oletan että sivutuen asentokytkimellä paskaa tmv. ja huono kontakti... Ajoin sitten turvallisesti Sikin edessä päätepysäkille :orgmp3::smoking:

Niin tosiaan, kiitos vielä ”drone-ukkelille” eli ex-presidentille zapsterille! Vaikka ukko lähti matkaan viimeisenä, niin oli koko ajan meidän edellä 😆 Toivottavasti jossain vaiheessa nähdään mitä filmille tarttui 🙂 Ne kuvauspaikat näkyy muuten tuossa reitissäkin.

Kiitosta satelee minunkin puolestani, olihan nastaa! Enpä koko rookie-ketjua alunpitäen avannut, mut luotettavalta taholta (kiitti Araitar!) vinkkaus että mukaan vaan ja että vauhti ei ole pk.
Vielä on kesää jäljellä, tätä lisää ja minä ainakin olen mukana! 🙂

Mukavaa maisema ajelua. Kiitos osallistujille
Nyt odotetaan koska se kuningas herää sieltä toipilas tallista. Vaikkakin näytti ne mutkat menevän hyvin erkilläkin.

seuraavaa kertaa odottaen :orgmp2:

Kiitosta satelee minunkin puolestani, olihan nastaa! Enpä koko rookie-ketjua alunpitäen avannut, mut luotettavalta taholta (kiitti Araitar!) vinkkaus että mukaan vaan ja että vauhti ei ole pk.
Vielä on kesää jäljellä, tätä lisää ja minä ainakin olen mukana! 🙂

Meinasin laittaa pari päivää sitten Hesanhitaat letkakutsun ja sinne pikku sepustuksen että mennäänkin tähän letkaan. Mutta sitten ajattelin että mitä sitä suotta hämmentämään. Otin ilon irti ja ajelin letkassa ihan perus letkailijana.

Niin tosiaan, kiitos vielä ”drone-ukkelille” eli ex-presidentille zapsterille! Vaikka ukko lähti matkaan viimeisenä, niin oli koko ajan meidän edellä  Toivottavasti jossain vaiheessa nähdään mitä filmille tarttui  Ne kuvauspaikat näkyy muuten tuossa reitissäkin.

Onko drone-videot tarkoitus julkaista jossain kanavassa? 🙂

Tästä ajelusta olis ny jonkunlainen viteo nähtävissä.
Saattaa olla että joiltain kohdin nopeutettu :grin:

Back