• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-SEUTU, Keilausta Ti 22.1.2013 klo.21:00-22:00 Myyrmäessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja acdc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noh perhana, minä ilmottaudun mukaan... tosin yksin ei jaksaisi radalla viskellä ja 4 on jo vähän tunkua joten tohtiiko joku tulla kaveriksi radalle jo nykyisistä kaatajista vai josko joku uusi vielä tulisi mukaan ?

En vielä varaa etten yksikseni jää radalle (rata 4. muuten jo varattu joten ei tuu ihan "orggi suoraa" 😉 )

Mä otan kopin tästä, joten laita varaukseen vaan seuraava vapaa rata. Eiköhän nuo radat saa paikanpäällä säädettyä viereisiksi.

Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä. :dunno:
Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.

Ei taida vissiin sitten kannattaa haasta tamperelaisia kisaan (Tre-"Hki"). Vaikka joku joukkuekisa voisi olla hulvattoman hauska😀

No jos te huikeista 100 pisteen sarjoista jo puhutte, niin kannattaa haastaa Tampere.. 😛 :thumbup:

(tosin laitoin vinkin opetusvideoon meidän ketjuun, joten taso nousussa!)

HOX! HOX! KAIKKI MATTI JA MAIJA MYÖHÄSET TÄNÄÄN KEILAAMAAN!

Näemme The Lane:ssa hieman ennen yhdeksää illalla, jotta ehdimme ottaa kengät ja kirjaamaan nimet oikeille radoille. Nyt viimeistään rataa varaukseen ja nauttimaan arki-illasta .ORG!-hengessä.

Kiitos ja kumarrus kaikille, mukavaa oli ja otetaan uusiksi!

Sorry pikainen poistuminen, työaamuherätys (4.30) ei jätä paljon luppoaikaa illalle :;): :boring:

Ensi kertaan !

Kiitos myös mun puolesta osallistujille. Oli mukavaa vaihtelua normaalille kotona rötväämiselle. 🙂

Mä ainakin syytän rataa kieroudesta, pallojen reiät oli väärän kokoisia ja katossa pyöriviä valoja, jotka paistoi silmään aina heittäessä. Välineurheilua, sanon minä. :grin: :)-

Tästä on hyvä lähteä liikkeelle ja voipi olla kevään mittaan samanlaista tai jotain muuta tulossa. Mielelläänhän sitä ohjelmaa järjestää ja seuraava kerta mennee vielä sujuvammin.

Kiitoksia kaikille, varsinkin Sam66:lle agnistisesta kannustustesta(Aina vaan kaatoja perätysten). Positiivista oli sentään, että kerettiin ottaa kolme kierrosta, niin viimeisellä yrittämällä LaMasquerade:n mainitsema 100p karsintaraja tamperelaisia vastaan ylittyi:;):

Yes kivaa oli ja keilojakin kaatu aina välillä. Aika loppu kesken kun piti kipittää töihin, mutta biljardissaki hyvät pelit sen mitä ehti pelata. Eiköhän oteta jossain vaiheessa uusinta.

Jep jep 🙂 Kun ei harjoittele niin käy tuuri 😛
Strike.png
Näkyillään taas jossain.

Back