• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai 4.6.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kelvoton

New member
Säätiedotusta katsellessa olisi voinut melkeinpä arvata kenelle vetovuoro tällä viikolla sattui. Sadetta = Kelvoton(ilma).
sad_orig.gif

Tämän viikon PK-Torstai on peruttu huonon sään vuoksi, elikkä EI AJELUITA vain kahvittelut - 18.00 jos kiinnostaa.

Kahville tuun eli illalla nähdään.

Sikäli mikäli saan huomenna uuden takakumin alle ja torstain ennuste (=kaatosade) ei toteudu, niin mukana ollaan.

toivotaan ettei sataa. olen sit myös tulossa. renkaat aivaan kuluneet, kun sai virossa käytyy radalla.

Lähtöpaikka pitkästä aikaa Kahvitupa Bemböle ja lähtö aika klo.18.00. Kahvittelut -17.58.
Kysäistäänpäs nyt tässä ketjussa, että missä tämä kaffetupa mahtaa tarkalleen sijaita? Olen asunut lähistöllä ja liikkunut tuolla usein, mutta tarkkaa käsitystä tämän paljon puhutun tuvan sijainnista ei ole. Kenties jossain siinä Shellin lähistöllä?  
lookaround_orig.gif

Kysäistäänpäs nyt tässä ketjussa, että missä tämä kaffetupa mahtaa tarkalleen sijaita? Olen asunut lähistöllä ja liikkunut tuolla usein, mutta tarkkaa käsitystä tämän paljon puhutun tuvan sijainnista ei ole. Kenties jossain siinä Shellin lähistöllä?  
lookaround_orig.gif
Kyllä, siinä Shellin lähellä. Tien toisella puolella, punainen tupa ja perunamaa. (Ei Turuntien, vaan sen Bellinmäen... Shellin osoite Bellinmäki 2, Tuvan Bellinmäki 1)

lookaround_orig.gif
Kyllä, siinä Shellin lähellä. Tien toisella puolella, punainen tupa ja perunamaa. (Ei Turuntien, vaan sen Bellinmäen... Shellin osoite Bellinmäki 2, Tuvan Bellinmäki 1)
kartta.jpg

Vihdoin aktivoitu takasin...
033102beer_1_prv.gif

Mukana ollaan, jos luoja suo. Kotoa onkin jo lupaa.

-M

Hartwall-Areena, Eagles ja asiakkaat kutsuvat, joten ajot jää mun osalta väliin satoi tai paistoi  
sad_orig.gif

Toivottavasti saatte ajella kuivassa säässä
smile_org.gif

Säätiedotusta katsellessa olisi voinut melkeinpä arvata kenelle vetovuoro tällä viikolla sattui. Sadetta = Kelvoton(ilma).
sad_orig.gif

Tämän viikon PK-Torstai on peruttu huonon sään vuoksi, elikkä EI AJELUITA vain kahvittelut - 18.00 jos kiinnostaa.

Kahville tuun eli illalla nähdään.
Huomenna taas torstai. Onko mitä ajeluita tulossa? Ja kelit?

Back