Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
missä sä laitat takakumin alle? paljon maksaa? munkin pitäis vaihtaa.Sikäli mikäli saan huomenna uuden takakumin alle ja torstain ennuste (=kaatosade) ei toteudu, niin mukana ollaan.
Kysäistäänpäs nyt tässä ketjussa, että missä tämä kaffetupa mahtaa tarkalleen sijaita? Olen asunut lähistöllä ja liikkunut tuolla usein, mutta tarkkaa käsitystä tämän paljon puhutun tuvan sijainnista ei ole. Kenties jossain siinä Shellin lähistöllä?Lähtöpaikka pitkästä aikaa Kahvitupa Bemböle ja lähtö aika klo.18.00. Kahvittelut -17.58.
Kumiveikolla. Hinta riippuu renkaasta, kannattaa soitella sinne.missä sä laitat takakumin alle? paljon maksaa? munkin pitäis vaihtaa.Sikäli mikäli saan huomenna uuden takakumin alle ja torstain ennuste (=kaatosade) ei toteudu, niin mukana ollaan.
Kyllä, siinä Shellin lähellä. Tien toisella puolella, punainen tupa ja perunamaa. (Ei Turuntien, vaan sen Bellinmäen... Shellin osoite Bellinmäki 2, Tuvan Bellinmäki 1)Kysäistäänpäs nyt tässä ketjussa, että missä tämä kaffetupa mahtaa tarkalleen sijaita? Olen asunut lähistöllä ja liikkunut tuolla usein, mutta tarkkaa käsitystä tämän paljon puhutun tuvan sijainnista ei ole. Kenties jossain siinä Shellin lähistöllä?![]()
Kyllä, siinä Shellin lähellä. Tien toisella puolella, punainen tupa ja perunamaa. (Ei Turuntien, vaan sen Bellinmäen... Shellin osoite Bellinmäki 2, Tuvan Bellinmäki 1)Kysäistäänpäs nyt tässä ketjussa, että missä tämä kaffetupa mahtaa tarkalleen sijaita? Olen asunut lähistöllä ja liikkunut tuolla usein, mutta tarkkaa käsitystä tämän paljon puhutun tuvan sijainnista ei ole. Kenties jossain siinä Shellin lähistöllä?![]()
Aina se Matti burnaa kumit sileeksi...Sikäli mikäli saan huomenna uuden takakumin alle
Huomenna taas torstai. Onko mitä ajeluita tulossa? Ja kelit?Säätiedotusta katsellessa olisi voinut melkeinpä arvata kenelle vetovuoro tällä viikolla sattui. Sadetta = Kelvoton(ilma).![]()
Tämän viikon PK-Torstai on peruttu huonon sään vuoksi, elikkä EI AJELUITA vain kahvittelut - 18.00 jos kiinnostaa.
Kahville tuun eli illalla nähdään.