Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pienet naarmut lähtevät hienolla tahnalla, mutta jos koneella hio pitää olla varovainen ettei pleksin pinta sulaa. Eli matalat kierrokset...Mä kiillottelin todella naarmuisen pleksin hienolla hiomatahnalla ja koneella. Tuli kuin uusi. Mut sen tahnan pitää sitten olla hienoa ettei mene vaan pahemmaksi.
Jos naarmut on pieniä niin vahalla todennäköisesti saa korjattua.
Joo ei maksa paljon.Tuli tässä näin ohimennen mieleen, että autofiksausliikkeessä kun kävisi mutkan pleksi kainalossa, niin saattaisivat laittaa senkin kuntoon aikaste pian. Luultavasti ei edes maksa paljoa. Tai mistäs minä sen tiedän...
Pitänee käydä kysymässä paikalliselta mestarilta, mikäli minulla on vielä pyörä torstain jälkeen...![]()
Autokoulussa jo meitille kerrottiin, että ei saa paperilla esim visiiriä kuivata/hangata kun se naarmuttaa. Pehmeällä kankaalla pyyhitään.. Voiko tuo talouspaperilla hankaaminen aiheuttaa nuo jäljet?
Just ja jos välttämättä paperilla haluaa puhdistaa niin WC paperi on parempi, sillä talouspaperi on paljon karkeampaa, jotkut ovat väittäneet että pitää sisällään hienoa hiekkaaAutokoulussa jo meitille kerrottiin, että ei saa paperilla esim visiiriä kuivata/hangata kun se naarmuttaa. Pehmeällä kankaalla pyyhitään.. Voiko tuo talouspaperilla hankaaminen aiheuttaa nuo jäljet?
Ei niillä kierroksilla niinkään väliä ole. Mamman kukkien sumutuspullolla vettä sumuna sekaan niin ei pleksi kuumene liikaa ja kitka hiukan pienenee.Kyllä pienet naarmut lähtevät hienolla tahnalla, mutta jos koneella hio pitää olla varovainen ettei pleksin pinta sulaa. Eli matalat kierrokset...Mä kiillottelin todella naarmuisen pleksin hienolla hiomatahnalla ja koneella. Tuli kuin uusi. Mut sen tahnan pitää sitten olla hienoa ettei mene vaan pahemmaksi.
Jos naarmut on pieniä niin vahalla todennäköisesti saa korjattua.
Itse käytän talous- ja wc-paperin sijaan pehmeitä nenäliinoja. Sellainen yleensä löytyy aina taskustakin. Ainakin flunssaisena huomaa eron jos muutaman päivän käyttää nenäänsä talouspaperia tai oikeita nenäliinoja... Kyllä karkeudessa on eroa.Just ja jos välttämättä paperilla haluaa puhdistaa niin WC paperi on parempi, sillä talouspaperi on paljon karkeampaa, jotkut ovat väittäneet että pitää sisällään hienoa hiekkaa...uskoo ken tahtoo...![]()