• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

plexi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja äksjii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

äksjii

New member
Päivää ! Onko kukaan tehnyt katteen plexiä itse?
           Ja ei sattuisi kellään olemaan ylimääräistä plexiä pyörään xj 900 vm.89

Moro..Itellä ol problemo ettei löytynyt touringpleksiä 600diversioniin,niin tein ite jatkoo vanhaan pleksiin.Eli duunista muutama kasvosuoja (siis sellasia kipinäsuojia jotka vetästään päähän pannalla kii,vähä niinku hitsimaski mut kovaa pleksiä) sit mittailua ja leikkausta,lopuks muotoilu kuumailmapuhaltimella.Kandee pöllii heti muutama kappale, ko pleksin muotoilu puhaltimella ei ehkä ole verissä.

Terve taas !  tuliko siitä siistin näköinen ,kun jatkoit sen plexin?  Itse kokeilin kuumailmapuhallinta käyttäen taivutella plexin paloja oli aika taiteilua. Mutta sitten kokeilin uunissa, niin onnistu ihan hyvin,tosin ne oli pikkupaloja.Taivutin latan kaarelle laitoin plexin palan siihen ruuveilla kiinni ja uuniin,otin uunista pois,plexi latasta irti,plexi jäi haluttuun muotoon.
Että tämmösiä kokeiluja tuli viimekesänä tehtyä.Kiitos kun vastasit.

No mitäs kyselet sit plekseistä.Senku rupeet taivutteleen sarjana ja myyntiin vaan.Ei tainnu onnaa oikein hyvin ku kyselet ylimääräistä pleksii.

Kylläpä on kireetä porukkaa
confused_orig.gif

Niin taivutin onnistuneesti pieniä paloja.Minun mielestä on eri asia ruveta taivuttamaan isompaa levyä.Kysyin jos joku olisi onnistuneesti tehnyt plexin.

Terve Teille plexinvääntäjille.Löysin keltaisesta pörssistä
paikan joka tekee ainakin joihinkin pyöriin plexejä tilauksesta
puh.no. 017-750146 Kiuruvedellä (klo 8-17).Hinta on noin puolet merkkikamasta.

sport05.gif
 Terve !   Täytyy miettiä tuota plexi hommaa...
Alun perin mulla oli semmonen korkeampi ja kaareutuva plexi, ei ollut hyvä.Lyhensin katteen tasoon,on vieläkin aika ärsyttävä humina kypärässä.

Back