• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

plexiin tuki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marron
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marron

New member
Olisko ideaa mikä systeemi ajais asian kun tarkoitus olisi tehdä MRA touring pleksin tyylinen lisä liipoke pärrän pleksiin.

Pärränä on TDM 900 ja mulla nyt on kiinni originelli pleksi , mutta pöydällä olis Givi +9cm pleksi joka ei kuitenkaan oo tarpeeksi pitkä , sekä varastossa yksi haljennut TDM pleksi.
Tarkoitus olis sahata toi rikkinäinen sillain että sais tohon Givi pleksiin lisäosan syksyn sateita ajatellen.

En tiedä onko säädettävyys kovin helppo rakentaa , mutta joku hieman kätevämpi kun pultti molempien pleksien läpi ja N kappaletta prikkoja väliin olis kuitenkin hakusessa.Turvallisuus ennen kaikkea ettei pleksi oo kaulassa. Ei vain viittis pistää hilloo enempää pleksikikkailuihin.

kuvakin pitäis olla mukana mitä haen

Mä olen vähän funtsinut itsekkin jotain tollasta ja kyllä sen varmaan vois värkätä alumiinista silleen että olis jotkut alumiinikiskot ja sitten lattapätkät joissa molemmissa päissä reiät pulttien läpivientiä varten. Sillä sitä vois sitten muuttaa kulmaa pultteja löysäämällä ja kiristämällä. Nyt olis tarvinnut olla joku piirrosohjelma jolla näyttää mitä mä tarkoitan.
Joku vaan vois ensin kokeilla että toimiiko ettei oma pleksi menis piloille
biggrin.gif

joo pitäis olla jonkinlainen "tupakankansipiirros" tai parempi sekä idea materiaalista.
Tossa muutama kaveri sekä duunipaikan jepet jotka on noiden kanssa tekemisissä enemmän ja vähemmän työnsäkin puolesta.

Tossa kokeilin ilmastointiteippi viritystä ja selvis että tollasesta lisäspoilerista on oikeasti apua, rupes vaan jeesusteippi antamaan periksi motarilla joten piti lopettaa testit. Samassa tuli selviksi että pitää olla suht tukevaa tekoa , pitää vaan toivoa että TDM pleksin kiinnitysrakenne kestää lisäväännön.

Back