poksahtellee edelleen...

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fzr1000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

fzr1000

New member
sanokaahan viisaammat mistä vois alkaa hakkee vikaa...talvella tuli käytetty kaasaritkin osina ja putsailtu niin hyvin osaan..mutta kun mopo käy tyhjäkäyntiä niin harvakseen poksahtaa putkessa päästäen välillä hienoja savurenkaita poksahduksen päätteeksi  
smile_org.gif
ja alle 3000rmp tuntuu röpöttävän ja alaveto huonona,,,pari kertaa sammui valoihin kun lähti liikkeelle,ei normaali ilmiö..ilmaputsari pois,kuuluu vihellys 2:s kaasarissa ja kun kädellä tukkii kaasuttimen ettei saa ilmaa,muilla kaasuttimilla meinaa sammua kone mutta kun 2:sen peittää,ei vaikutusta käyntiin.,eli 2:s kaasari oireillee mutta miksi....imukurkutkin vaihdettu uusiin...
 
Ei muuta kun 2:konen pöydälle ja osix. jos kaasarissa ei vikaa ni imuvenan kimppuu. Monet väittää ettei bensa vanhene, nesteeltä sanotaan ihan muuta.
wink.gif
 
Ei muuta kun 2:konen pöydälle ja osix. jos kaasarissa ei vikaa ni imuvenan kimppuu. Monet väittää ettei bensa vanhene, nesteeltä sanotaan ihan muuta.  
wink.gif
2 kertaa yrittännä purkanna niin paljon kuin uskalsin ja puhdistanna litkuilla ja paineella,ei vaikutusta.venat myös tsekkattu ja puristukset...OK:t. ..eli alle 3000rmp alueella tasakaasulla kun ajelee paukuu harvakseen ja röpöttää mutta antaa kaasua ,kone reagoi hyvin..saisko liikaa pensaa ton kakkosen kautta?....ikävintä ajaminen 2 päällä kun pitää olla kerroksia normaalia liikkeelle lähdössä,myös enemmän ajossa jotta olisi kiva ajaa eli pikku vaihteilla pitää ajella normaalia enemmän..
 
Arvaus: Alipainehanan letku tulee kakkoseen ja sieltä hanasta on kalvo rikki ja se päästää sen verta bensaa läpi, että menee pienillä kierroksilla rikkaalle.
 
tuumailu jatkuu...tuli mittattua käyrien lämpötilat tyhjäkäynnillä 1,3 ja 4 syl käyrät olivat palttiarallaa 330 c kuumat ja 2:sen tais olla 190 c paikkeilla...eli siellähän ei palaminen ole kohallaan...kylmänä  kone yskii ja paukuu ja liikkeelle lähtö kuin 3 pytyllä mentäis,konee lämmetessä röpötys vähennee mutta nykkii...no käytiin ajamassa vapuajot kytkintä luistattaen mutta hyvin selvittiin siittä...reilut 200km tuli ajettua tännään,, pitää kierroksia yllä niinj hyvin mennee ja kotona sitten kaato,ketjujen rasvauksen yhteydessä..oli jo kolmas kerta,ei ennää kirpase silleen,vilkku painui katteen sisälle ,katteeseen pikku halkee ja maali pinta vähän kärsi...no ,vilkku taas paikoillaan ja uutta maalia pinnassa..mutta asiaan,koneessa puristukset ok,venttiilit eivät vuoda..kaasutin aukaistu ja kateltu mutta ,mutta...tuumin voisko kohon pinnan korkeudella  olla asiaan vaikutusta...niin puolat ok,johdot ok, tulppa ok
 
no minulle tulisi mieleen jonkinlainen imuvuoto ei tarvitse todellakaan olla iso kun moisia rupeaa tekemään
ei muuta kuin kone käymään ja esim spraypullo rasvanpoisto ainetta ja pienillä sumutuksilla selviää onko tälläinen vika sillä kone nostaa heti kierroksia
pidä kaikki putsarit ja muut himmelit paikoillaan testiä tehdessä
 
Back
Ylös