Trinity
New member
sanoi:Kyllä mulla ainakin on kamera räpsähtänyt useamman kerran,vaikka mopo on köykäinen ja kuskikaan ei mikään ylipainoinen syöttöpossu.
No, löysikö sakkolappu perille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Kyllä mulla ainakin on kamera räpsähtänyt useamman kerran,vaikka mopo on köykäinen ja kuskikaan ei mikään ylipainoinen syöttöpossu.
lisätään siihen vielä potkukelkkapoliisi.Kaikenlaista sitä sitten taas lehdet viittii kirjoittaa.
Oletteko muuten koskaan mistään lukeneet tai kuulleet, että Poliisi olisi mitannut raitiovaunujen ajonopeuksia tai junaliikennettä?
Onhan niillä jo jos minkälaisia titteleitä:
- polkupyöräpoliisia
- ratsupoliisia
- moottorikelkkapoliisia
jne
mutta resiinapoliisia ei ole vielä näkynyt.
Tuosta Poliisin pysäköintivalvonnasta ja sakotuksesta, paljonkohan valtio veloittaa maksun saajaa?
Ainakin Vantaalla kun on seurannut tuota touhua, maksun saaja on Vantaan Kaupunki.
Luulisi heillä olevan muutakin tekemistä.
Tässäpä tämä kauhukuva.Linkittäköön joku osaava tänne Hesarin 26.3 Vieraskynä palstalla olleen kirjoituksen liikenteen valvontajärjestelmästä.On sitten tosi viehättävä tulevaisuudenkuva.Tuohon ei edes KGB ja Stasi pystyneet.
jaa, heksa kerkesi kirjoittamaan ennen.. jo on suunnitelmat.. ja Suomi mukana! No tietenkin, aina , kun on kyse yksityisautoiloilusta ja kyykyttää ihmisiä. Uskomatonta.... ei voi ymmärtää kuka voi edes keksiä näitä ideoita.Tässäpä tämä kauhukuva.Linkittäköön joku osaava tänne Hesarin 26.3 Vieraskynä palstalla olleen kirjoituksen liikenteen valvontajärjestelmästä.On sitten tosi viehättävä tulevaisuudenkuva.Tuohon ei edes KGB ja Stasi pystyneet.
Ei ole ikinä tullut kutsua laitokselle...sanoi:Kyllä mulla ainakin on kamera räpsähtänyt useamman kerran,vaikka mopo on köykäinen ja kuskikaan ei mikään ylipainoinen syöttöpossu.
No, löysikö sakkolappu perille?![]()
![]()
Siis navigaattoriin voit tallentaa (tai imuroida netistä) tolppapaikat, mutta kamerasta se ei kerro.Onko totta, että GPS- navigaattorin näytöstä voi tarkkailla myös peltipoliisien sijaintia? Jos näin on, niin pystyykö navigaattori myös erottelemaan ne tolpat, jotka ovat feikkejä niistä joissa on kamera?
Olivat fiksuja penskoja. Eivät nääs lähteneet yli ennen kuin eka vastaantulija pysähtyi.Eilen pysähdyin autolla suojatien eteen päästämään tien yli kaksi pientä (n.6-8v) tyttöä. Toisesta suunnasta tuli jono autoja ja oikeastaan vähän huvittuneena jäin odottamaan että kuka vastaantulija pysähtyy. Aika monta autoa ajoi ohi tyytyväisenä edes hiljentämättä kunnes paikkakunnan palomestari pysähtyi ja tytöt uskalsivat mennä yli. Tämä nyt oli suht pieni epäkohta liikennekäyttäytymisessä eikä kukaan kuollut mutta vastaavia piittaamattomuuksia sattuu tuhansia päivässä pahemmassakin mittakaavassa ja näitä ei juurikaan kytätä ellei satu vartavasten olemaan joku "suojatiekampanja".
Rohkea temppu. Itse en ole vuosiin uskaltanut moisia ansoja lapsosille (tai muillekaan jalan liikkuville) rakentaa.Ja tuosta "suht pienestä epäkohdasta" olen tässä tapauksessa kanssasi täysin eri mieltä mieltä. Kyseessä on mielestäni ***vetin suuri epäkohta.![]()
![]()