Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä jos ei oo kuluneet?Eipä niistä mitää haittaa oo... Saapahan nakkikioskirispektiä jos on kuluneet palat kiinni![]()
Jaa-a... Huvittuneita katseita?Entä jos ei oo kuluneet?![]()
![]()
heh.. mulla oli palat kiinni aina vaikkei ne ikinä kuluneetkaan.. ehkä typerän näköistä mut laiskuuttani en jaksanut ottaa pois.Eipä niistä mitää haittaa oo... Saapahan nakkikioskirispektiä jos on kuluneet palat kiinni![]()
Sitten äkkiä raspi esiin!Entä jos ei oo kuluneet?Eipä niistä mitää haittaa oo... Saapahan nakkikioskirispektiä jos on kuluneet palat kiinni![]()
![]()
![]()
Otat ne irti, teippaat kenkien pohjiin ja ajat jalat maassa motarilla 3,4 kilometriä. Sen jälkeen kaikki ovatEntä jos ei oo kuluneet?Eipä niistä mitää haittaa oo... Saapahan nakkikioskirispektiä jos on kuluneet palat kiinni![]()
![]()
![]()
Kertaus on opintojen äiti!Eipä niistä mitää haittaa oo... Saapahan nakkikioskirispektiä jos on kuluneet palat kiinni![]()
Sopii pohtia onko nahkojen valmistaja
tarkoittanut polvipaloja suojaukseen
kaadoissa/kaarteissa tms - vaiko palikat kiinnitetty
ainoastaan puvun esteettisiin tarkoituksiin....![]()
No, ainakin jälkikäteen voi sitten pohtia olisivatko palat säästäneet polvileikkaukselta + väh.vuoden kestävältä
kuntoutusjaksolta.
Pari sataa kiloa (suojaamattoman) polven päälle.
Tsiisus että tekee kipeää
Kyllä ne ihan oikeasti on tehty suojaamaan ajoasua puhkikulumiselta kun polvea laahataan kaarteissa.. Tokihan ne oman osansa iskunsuojauksessa antavat, mutta ulkoneva, kova suoja voi olla jossain tapauksessa haitaksikin.. Tuurista kiinni miten sattuu.Hyvä motoristi, ne todellakin on tehty SUOJAAMAAN Sinua
Siis häh? Varmaan oon käsittänyt jotakin ihan väärin mutta mun ymmärtääkseni noi polvipalat on noissa puvuissa lähinnä radan pintaa hinkuttamista varten. Vai miksi kangas puvuissa ei niitä ole? Niistä on vaan valmistajat unohtaneet ne tärkeät suojaimet? Eli siis noiden palojen ensisijainen tarkoitus tuskin on suojata kaatumisissa.Ai mitenkö...? et voi olla tosissasi !
Polvesi mahdollisesti iskeytyessä katuun,
kumpi murtuu katukivi/asfaltti vai polviluusi ?
Kokemuksesta voin todeta, että minun kohdallani se ei
ainakaan ollut ensin mainittu.
Hyvä motoristi, ne todellakin on tehty SUOJAAMAAN Sinua
Huonolla tuurilla edes puvun sisäinen polvisuojus ei anna
riittävää suojaa. Hups, ja lumpio on pirstaleina.
Polvipalat suojaavat sivulta tulevaa iskua. Ja ovat
todella TÄRKEÄ osa ajopukua.
Mutta - jokainen tehkööt niin kuin parhaimmaksi näkee
Siis palathan suojaa asfalttia nahkalta, ettei kurveista tule liukkaita...Siis häh? Varmaan oon käsittänyt jotakin ihan väärin mutta mun ymmärtääkseni noi polvipalat on noissa puvuissa lähinnä radan pintaa hinkuttamista varten. Vai miksi kangas puvuissa ei niitä ole? Niistä on vaan valmistajat unohtaneet ne tärkeät suojaimet? Eli siis noiden palojen ensisijainen tarkoitus tuskin on suojata kaatumisissa.Ai mitenkö...? et voi olla tosissasi !
Polvesi mahdollisesti iskeytyessä katuun,
kumpi murtuu katukivi/asfaltti vai polviluusi ?
Kokemuksesta voin todeta, että minun kohdallani se ei
ainakaan ollut ensin mainittu.
Hyvä motoristi, ne todellakin on tehty SUOJAAMAAN Sinua
Huonolla tuurilla edes puvun sisäinen polvisuojus ei anna
riittävää suojaa. Hups, ja lumpio on pirstaleina.
Polvipalat suojaavat sivulta tulevaa iskua. Ja ovat
todella TÄRKEÄ osa ajopukua.
Mutta - jokainen tehkööt niin kuin parhaimmaksi näkee
Ja mitä alkuperäiseen kyssäriin tulee niin mulla ne ainakin on paikoillaan koska en jaksa niitä repiä irti, se tarra varmaan kuluu siitä repimisestä ja mun palat on kuluneet niin että nakkikioskilla kehtaa näyttää niitä![]()