Posari Helsinki - Reposaari letka-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prestige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Prestige

New member
Heipä hei.

Kuten tuola Posarin threadissa jo vihjattiin, kannattaisi tälle tehdä oma alueensa. Eli tarkoituksena olisi kerätä tähän ihmisiä jotka ovat lähdössä posariin Helsingistä tai haluavat väliltä mukaan letkaan. Lähtöpäivänä on perjantai 21.5.2010, kellonaika avoin.

EDIT: REITTIMUUTOS; Aloituspaikka siirretty Keimolan Nesteelle. Läyliäisissä asuvan työkaverin neuvosta Läyliäinen - Loppi väli jätetty pois. Uusi reitti kulkee Läyliäisistä Räyskälään. Räyskälän lentokentällä pitäisi olla hyvä kahvila jossa mahdollinen syömätauko

Jos olet lähdössä mukaan, ilmoita tänne ja heitä vaikka reittiehdotuksesi linkkinä: Helsinki - Reposaari

Itse en omista GPS:ää enkä välttämättä kokemusta letkan vedosta, joten jos joku sen haluaa hoitaa niin tervetuloa, itse tässä lähinnä kerään porukkaa kasaan.

Mihinköhän aikaan tuo lähtö olisi? Duunista joutuu ehkä vähän nipistää lopusta pois
tounge.gif

mä otin tuon perjantain vapaaksi, joten pääsen lähtemään mihin aikaan vaan.

nyt vaan pohditaan, jotta menisinkö suosiolla auton takapenkillä
biggrin.gif

Mulle kävisi tuo Prestigen linkittämä reitti paremmin kuin hyvin.
Letka ajaisi mun työpaikkani ohitse, ja voisin siitä lähteä mukaan.
Tietty Parker-Hannifinin pihaankin letka voisi tulla huilaamaan, niin lähdettäis siitä. (Pitäis vaan kysäistä, että tää on okei meitin johtajalle.) Ja jos tämmöinen pysäkki teille muille sopii?

Mikä olisi mahdollinen saapaumisaikanne? Mä pääsen virallisesti töistä 15.30 ja tästä ajaa Poriin parisen tuntia. Meneekö liian myöhäiseksi?
Tarpeen mukaan voin lähteä töistä aikaisemminkin.

Tämä on vaan ehdotus...

Suattaaphan tuo olla että letkaan liittyy tai suattaap olla ettei...

Vielä näin kaukana aivan liikaa liikkuvia osia työ/vapaapäivä sadetta/poutaa ja niin edelleen... Toi Salmon ja auton takapenkki on kyllä omalla tavallaan aika pirun houkutteleva vaihtoehto sekin.
biggrin.gif

Mutta sumplikaatten toki, mä varmistelen omaa letkailuani tai letkailemattomuuttani sitten lähempänä.

Mihinköhän aikaan tuo lähtö olisi? Duunista joutuu ehkä vähän nipistää lopusta pois
tounge.gif
Veikkaanpa että itsekin nipistän loppupäivästä pari tuntia. Minulle mahdollinen lähtö olisi aikaisintaan 12-13:00. Miten muilla?
Perästä tullaan sitten varmaan, en usko, että ennen klo 14.00 pääsee ladulle.
Kuten sanoin, itsellänikin aikaisintaan 12-13:00. Tunti sinne tai tänne ei tunnu missään, on se sitten 14:00 tai 15:00. Että eiköhän sinne ehditä ennen pimeää.

Tämän topicin tarkotus juurikin on kartottaa porukan määrä, kellonajat ja halukkuus yhdessä siirtymiseen. Eli pistäkää aikatauluja tulemaan niin etitään sopuliratkaisu ja yhdessä kivempaa siirtyä
smile_org.gif

Pitää vaan toivoa hyvää keliä tai kaivaa kortsut esille matkan varrella.

sanoi:
Mulle kävisi tuo Prestigen linkittämä reitti paremmin kuin hyvin.

Myönnän että ehkä hivenen jopa mietinkin tuota sinun lausahdusta Urjalasta kun reittiä katsoin ja tuo kantatie sattumoisin on uskomattoman tylsä jopa autolla. Pienempää tietä sinne en ole ajanutkaan, en ainakaan muista.

Edit: typo/asiavirhe

Kyllähän sitä vois letkassa lähteä, ellei Pekka Pouta nyt kaada koko viikonlopuks vettä niskaan. Letkan vetämisestäkin on kokemusta, joten tarvittaessa voin ottaa vastuulle.  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Vapaapäivä näyttäis olevan, joten kellonaika vois olla hyvä siinä 13-15 välimaastossa. Mitä aikasemmin, sen parempi... perjantai ja hirvee jano kuitenkin kaikilla.
033102beer_1_prv.gif

Antti pääsee töistä klo 1430 ja työ on Tikkurilassa. Tuun siis mukaan jos ehin, muuten köröttelen yksikseni.
Jos ihan hirmu keli, niin sit otan auton, tai jotain...

Jos se olisi vaikka tuo klo 15.00, ni vois lähtee letkueeseen. Työ aina vähän haittaa harrastuksia... Mites MAL ?

Itse ajattelin ottaa tuon perjantain vapaaksi ja lähteä jo aamusta, mutta normaaliin kermapersetyyliin jos tulee vettä niin kulkupeliksi muuttunee auto.

Suunnitelmaa hidastaa se, että eukolle pitäisi löytää iltapäiväksi joku (auto)kyyti tuonne Reposaaren suuntaan - kuulemma hänelle tuota perjantaita ei heru vapaaksi.

Suunnitelmaa hidastaa se, että eukolle pitäisi löytää iltapäiväksi joku (auto)kyyti tuonne Reposaaren suuntaan - kuulemma hänelle tuota perjantaita ei heru vapaaksi.
Helppoo - 600 kuutioisia myydään sangen edukkaasti ihan jokaisessa mopoliikkeessä. Käteisostajat suorastaan imetään liikkeeseen!
biggrin.gif

Mä olen edelleen lähdössä pakulla, joten mun kyytiin mahtuu 1 tai jopa 2 ihmistä, sekä n. 20 ihmisen matkatavarat?
biggrin.gif

Perjantai on vapaapäivä, joten mieluusti lähtisin matkaan jo ajoissa..

Lähdössä mukaan letkaan. Lähtöajalla ei niin väliä.  
062802moto_prv.gif
Kunhan ehditään ennen yhdeksää (pe illalla) perille.

Eiköhän se näyttäis olevan klo 15 hyvä aika lähteä liikkeelle, niin näillä näppäimillä saadaan jopa jonkunmoinen letkakin aikaseks. Lähtöpaikkana voisi olle Keimolan Kessa... eli Neste Tampere moottoritien alkupäässä Kehä III:sta n. 2 km pohjoiseen.

no jos Petrikin lähtee pyörällä, niin kai se on minunkin sitten lähdettävä, säävarauksella tietenkin. eipä tarvii ainakaan yksin ajella takasin, mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa.
ollaan kuitenkin viimeiset lähtijät sunnuntaina joskus klo 18  
biggrin.gif

e: olin kyllä ajatellut lähteä jo joskus puolen päivän aikaan silloin perjantaina

no jos Petrikin lähtee pyörällä, niin kai se on minunkin sitten lähdettävä, säävarauksella tietenkin. eipä tarvii ainakaan yksin ajella takasin, mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa.
ollaan kuitenkin viimeiset lähtijät sunnuntaina joskus klo 18  
biggrin.gif

e: olin kyllä ajatellut lähteä jo joskus puolen päivän aikaan silloin perjantaina
No mene sinä edeltä lämmittämään oluita. Minä nautin letka-ajelusta, kerranki ku oon ajokunnossa.

Back