• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulle kans mökkipaikka  
062802jumpie_prv.gif

Sopiskos mut laittaa tonne Huntterin ja Bunnyn mökkiin.. Julmuri kun ei oo vissiin tulossa

Tää olis sit lähdössä vasta joskus iltapuolella liikenteeseen, onko muita lähtijöitä enää sillon??

Timbe/anyone, miten toi maksun puoli sit menee?

Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Ehdottaisin klo 15 Bembölen kahvitupaa.
Mulle tosin sopii aikaisempikin ajankohta ja myöhempikin.
Sopii vallan mainiosti ja vaikka pikkusen aikaisemminkin jotta ehditään kylille aiheuttaan pahennusta, mutta mukana oli lähtö millon ja mistä vaan.

Mulle kans mökkipaikka  
062802jumpie_prv.gif

Sopiskos mut laittaa tonne Huntterin ja Bunnyn mökkiin.. Julmuri kun ei oo vissiin tulossa

Tää olis sit lähdössä vasta joskus iltapuolella liikenteeseen, onko muita lähtijöitä enää sillon??

Timbe/anyone, miten toi maksun puoli sit menee?
Miimuska!!

Pistä tuolle Huntterille viestiä, kun toimii vissiin päällikkönä tuos mökkelis
smile_org.gif

Timbe on vissiin jossakin huitelemassa, pistä varmuuden vuoks myös viestiä micolle
tounge.gif

Hei laittakaa Taika Julmurin tilalle meidän mökkiin,maksu politiikan hoitavat keskenään.

Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Ehdottaisin klo 15 Bembölen kahvitupaa.
Mulle tosin sopii aikaisempikin ajankohta ja myöhempikin.
Sopii vallan mainiosti ja vaikka pikkusen aikaisemminkin jotta ehditään kylille aiheuttaan pahennusta, mutta mukana oli lähtö millon ja mistä vaan.
Mulla on pe vapaa, ajattelin lähteä ennen puoltapäivää... alustavasti mopo starttaa tos kympin aikoihin täält korvesta.

Mulla olis kans perjantai vapaa, mut ennen klo 12 ei pääse lähtemään. Toi klo 15 on silti hieman myöhäinen, ajattelin itse koittaa viimeistään klo 13 olla starttaamassa.

Pitäkäähän oikein hulvattoman hauskaa ja terveiset täältä Kaliforniasta. Tuolloin kun te Posaroitte niin itse joudun kärsimään vegasissa Bellagion hotellin hoteissa
sad_orig.gif
prkl...

Nipa83, meinaatko mennä Hämeenlinnan kautta kun Lahdesta lähdet??

Oma reitti todennäköisesti menis siihen suuntaan myös, tuota hämeenlinnanväylää pitkin.

Meinasin suht ajoissa lähteä perjantaina jo ajamaan, en tiedä sitten milloin PK-seutu lähteepi, siihen suuntaan itse ainakin kurvailen, yksikössö tai monikossa
biggrin.gif

Tai sitte jos oikaiset tuota 54:sta Riksuun, niin miitattais ABC:llä, Kinturintie 2, 11120 Riihimäki,  3-tien ja kantatie 54:n risteysalueella..??

Tuonne saa ja on jopa suotavaa jos muitakin tulisi
smile_org.gif
Mors... Sopii hyvin miitti tuola ABC:llä.. Voitais kyllä lähteä perjantaina hyvissä ajoin liikenteeseen ku kerran vapaata on.. Sovitaan tapaamisajasta vielä myöhemmin..

Nipa83, meinaatko mennä Hämeenlinnan kautta kun Lahdesta lähdet??

Oma reitti todennäköisesti menis siihen suuntaan myös, tuota hämeenlinnanväylää pitkin.

Meinasin suht ajoissa lähteä perjantaina jo ajamaan, en tiedä sitten milloin PK-seutu lähteepi, siihen suuntaan itse ainakin kurvailen, yksikössö tai monikossa
biggrin.gif

Tai sitte jos oikaiset tuota 54:sta Riksuun, niin miitattais ABC:llä, Kinturintie 2, 11120 Riihimäki,  3-tien ja kantatie 54:n risteysalueella..??

Tuonne saa ja on jopa suotavaa jos muitakin tulisi
smile_org.gif
Mors... Sopii hyvin miitti tuola ABC:llä.. Voitais kyllä lähteä perjantaina hyvissä ajoin liikenteeseen ku kerran vapaata on.. Sovitaan tapaamisajasta vielä myöhemmin..
Juu, ajoissa ois tarkoitus lähteä että oltaisi ihan ihmisten aikoihin perillä
smile_org.gif

Timbe on vissiin jossakin huitelemassa,
En oo ollut  
biggrin.gif
ainoastaan hunningolla.
1 paikka olisi jäljellä. Maanantaina lähtee tosiaan listat etteenpäin, jolloin en enää pysty tekemään muutoksia listaan, joten nyt hopi hopi....
Ja uudet mukaan tulleet, kysykää mökkivastaavalta paikan hintaa, ja sitä kenelle maksu maksetaan.
Vai niin...vai niin
biggrin.gif
aijahas !!

Sitä on oltu jo kenraaliharjoituksissa tuota viikonloppua varten?? 😉

033102beer_1_prv.gif
cheers

Heheh, ei tuo alkoholin käyttötarve itselläkää kovin suuri ole, jos sitä muutaman bissen ottais
smile_org.gif

Perjantaina kun lähtee ajamaa tuota 412km rupeamaa niin voi tehä terää yks bisse kun pääsee paikan päälle
smile_org.gif

Katsastamaan pelipaikat, varmaa joskus keskipäivän tienoilla perillä..ehkäpä sasa nährä.

nyt on kunnon sadevehkeetki nii ei tarvi taas 300km ajaa kaatosateessa niin kuin tuolla meidän kawa miitissä...hihih

Back