Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopii vallan mainiosti ja vaikka pikkusen aikaisemminkin jotta ehditään kylille aiheuttaan pahennusta, mutta mukana oli lähtö millon ja mistä vaan.Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Ehdottaisin klo 15 Bembölen kahvitupaa.
Mulle tosin sopii aikaisempikin ajankohta ja myöhempikin.
Miimuska!!Mulle kans mökkipaikka![]()
Sopiskos mut laittaa tonne Huntterin ja Bunnyn mökkiin.. Julmuri kun ei oo vissiin tulossa
Tää olis sit lähdössä vasta joskus iltapuolella liikenteeseen, onko muita lähtijöitä enää sillon??
Timbe/anyone, miten toi maksun puoli sit menee?
täältä luultavasti liittyy 3 heppua letkaan.Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Mä voisin liittyä tähän lähtöön kans. Pikkasen aikasempikin käy.Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
Mulla on pe vapaa, ajattelin lähteä ennen puoltapäivää... alustavasti mopo starttaa tos kympin aikoihin täält korvesta.Sopii vallan mainiosti ja vaikka pikkusen aikaisemminkin jotta ehditään kylille aiheuttaan pahennusta, mutta mukana oli lähtö millon ja mistä vaan.Pitäsikö perjantaina tehdä joku yhteislähtö PK-seudulta?
voisin lähtee sun kanssa nii ku eksyt ni sul on seuraa kuka on enemmän eksyksissä ku sinäMulla olis kans perjantai vapaa, mut ennen klo 12 ei pääse lähtemään. Toi klo 15 on silti hieman myöhäinen, ajattelin itse koittaa viimeistään klo 13 olla starttaamassa.
Mors... Sopii hyvin miitti tuola ABC:llä.. Voitais kyllä lähteä perjantaina hyvissä ajoin liikenteeseen ku kerran vapaata on.. Sovitaan tapaamisajasta vielä myöhemmin..Nipa83, meinaatko mennä Hämeenlinnan kautta kun Lahdesta lähdet??
Oma reitti todennäköisesti menis siihen suuntaan myös, tuota hämeenlinnanväylää pitkin.
Meinasin suht ajoissa lähteä perjantaina jo ajamaan, en tiedä sitten milloin PK-seutu lähteepi, siihen suuntaan itse ainakin kurvailen, yksikössö tai monikossa![]()
Tai sitte jos oikaiset tuota 54:sta Riksuun, niin miitattais ABC:llä, Kinturintie 2, 11120 Riihimäki, 3-tien ja kantatie 54:n risteysalueella..??
Tuonne saa ja on jopa suotavaa jos muitakin tulisi![]()
Juu, ajoissa ois tarkoitus lähteä että oltaisi ihan ihmisten aikoihin perilläMors... Sopii hyvin miitti tuola ABC:llä.. Voitais kyllä lähteä perjantaina hyvissä ajoin liikenteeseen ku kerran vapaata on.. Sovitaan tapaamisajasta vielä myöhemmin..Nipa83, meinaatko mennä Hämeenlinnan kautta kun Lahdesta lähdet??
Oma reitti todennäköisesti menis siihen suuntaan myös, tuota hämeenlinnanväylää pitkin.
Meinasin suht ajoissa lähteä perjantaina jo ajamaan, en tiedä sitten milloin PK-seutu lähteepi, siihen suuntaan itse ainakin kurvailen, yksikössö tai monikossa![]()
Tai sitte jos oikaiset tuota 54:sta Riksuun, niin miitattais ABC:llä, Kinturintie 2, 11120 Riihimäki, 3-tien ja kantatie 54:n risteysalueella..??
Tuonne saa ja on jopa suotavaa jos muitakin tulisi![]()
Päivitetty...Hei laittakaa Taika Julmurin tilalle meidän mökkiin,maksu politiikan hoitavat keskenään.
En oo ollutTimbe on vissiin jossakin huitelemassa,
Vai niin...vai niinEn oo ollutTimbe on vissiin jossakin huitelemassa,ainoastaan hunningolla.![]()
1 paikka olisi jäljellä. Maanantaina lähtee tosiaan listat etteenpäin, jolloin en enää pysty tekemään muutoksia listaan, joten nyt hopi hopi....
Ja uudet mukaan tulleet, kysykää mökkivastaavalta paikan hintaa, ja sitä kenelle maksu maksetaan.
Kenraaliharjoituksisa ??Vai niin...vai niinaijahas !!![]()
Sitä on oltu jo kenraaliharjoituksissa tuota viikonloppua varten?? 😉
cheers![]()
no hyvä. minä voin juoda sun viinat ja sinä sitten talutat ja paimennat meikäläistämä oon lopettanut kokonaan ton alkoholin käytön, joten tulee varmaan iisi Posari mulle.
Mielellänihän minä tuon teen...no hyvä. minä voin juoda sun viinat ja sinä sitten talutat ja paimennat meikäläistämä oon lopettanut kokonaan ton alkoholin käytön, joten tulee varmaan iisi Posari mulle.![]()
Mielellänihän minä tuon teen...no hyvä. minä voin juoda sun viinat ja sinä sitten talutat ja paimennat meikäläistämä oon lopettanut kokonaan ton alkoholin käytön, joten tulee varmaan iisi Posari mulle.![]()
Ja mites toi muuttaa mitään ?? Ainahan suo on saanut paimentaa![]()
![]()
![]()