Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maltatko 13.00 tulla tuonne bembölen kahvituvalle??Perskules, Ace otti ja lähti jo tänään.. eli kysymys kuuluu, onkos kukaan lähdössä huomenna aamupäivällä pääkupunkiseudulta? ite oon, ja olis mukavempaa ajaa porukalla kuin yksin.
voi paiskoa viestiä tulemaan myös kapulaan.. 0503323004
ajattelin lähtee tossa kympin pintaan täält Hinthaarasta... et tohon aikaan oon jo aikas pitkällä... on nääs vapaapäivä, niin mitä sitä himassa kärvistelemään...Maltatko 13.00 tulla tuonne bembölen kahvituvalle??Perskules, Ace otti ja lähti jo tänään.. eli kysymys kuuluu, onkos kukaan lähdössä huomenna aamupäivällä pääkupunkiseudulta? ite oon, ja olis mukavempaa ajaa porukalla kuin yksin.
voi paiskoa viestiä tulemaan myös kapulaan.. 0503323004![]()
Vai onko liian myöhään?
Mä taidan lähteä ajelemaan tähän aikaisempaan lähtöön Bluesmanin mukanaajattelin lähtee tossa kympin pintaan täält Hinthaarasta... et tohon aikaan oon jo aikas pitkällä... on nääs vapaapäivä, niin mitä sitä himassa kärvistelemään...Maltatko 13.00 tulla tuonne bembölen kahvituvalle??Perskules, Ace otti ja lähti jo tänään.. eli kysymys kuuluu, onkos kukaan lähdössä huomenna aamupäivällä pääkupunkiseudulta? ite oon, ja olis mukavempaa ajaa porukalla kuin yksin.
voi paiskoa viestiä tulemaan myös kapulaan.. 0503323004![]()
Vai onko liian myöhään?
Sun kanssa mikään oo mukavaa...ja olis mukavampaa ajaa porukalla kuin yksin.
Joo hoida sää toi puoli ni mä voin blondeilla sit paikan päälläHuomenna se sitten koittaa. Mikäli olo tuntuu eksyneeltä matkan varrella tai muuten tulee hätä, niin voip soitella. P. 050 5863136.
Musta mitään apua oo, mutta voin ottaa sujuvasti osaa tilanteeseen.![]()
Mahtaako Harrikka kestää?? Kyllä se kestää oo huoletta. Niin sehän (harrikka) tais olla maiilman ensimmäinen kyykkypyörä, vai mitä??Monta vuotta sivuja lukeneena on kai pakko tulla perjantaina jonon jatkoks kyläilemäänMatkaakin saattaa kertyä oikeen 15km..Mahtaakohan Harrikka kestää..??![]()
Lauantaina pääseekin sitten töihin klo18![]()
Ja jos ei kestä niin soittele... numeroitahan löytyy tuolta ekasta viestistä, niin tullaan hakemaan.Monta vuotta sivuja lukeneena on kai pakko tulla perjantaina jonon jatkoks kyläilemäänMatkaakin saattaa kertyä oikeen 15km..Mahtaakohan Harrikka kestää..??![]()
Lauantaina pääseekin sitten töihin klo18![]()
et ole ainoa jolla veti takakumi tyhjäksi, kiirushan tässä vähän tulee jos meinaaJahas, valitsi Tuksun takakumi sitten sopivan päivän tyhjetä... tulee vähän kiirus vaihtaa tässä aamulla vielä rengasta, että pääsee ajoissa lähtemään kohti Poria.
Ihte kanssa aion luottaa sääennustuksiin - sadeasu kun lähti Jurvan kautta kiertämään Poriin (sunnuntaita ajatellen, jos silloin sataa...)Ainiin....Kotkan vesisade forecan mukaan tälläinen: Pouta sää, 17 astetta aurinkoa eikä pilven pilveä taivaalla. Pitää vissii vetää sadeasu päälle..
aal rightissa oli kaverin mukaan jotain kappan laukkuja rulla muodossa 69e tms ja täysin vedenpitäviä ja asennus tulee takapenkin päälleHyvää huomenta.
Näillä näkymin starttailen tästä konttorilta klo 12, käväsen ostoksilla hakemassa mm. makuupussin ja kattelemassa mitä muuta kivaa sitä vielä löytys. Sit suunta on kohti Bemböleä ja viimestään 13.00 luulisin siellä olevani siemailemassa sunppia...
Pyörän virkaa hoitaa vihreä muoviluoti ja komeutta koristaa kaunis Givi-kyttyrä perseen päällä... Kuski istunee pihalla kahvikupin kanssa rööki huulessa, musta rotsi ja harmaa camo housuissa...
Jos kellään on hyvää ideaa halvasta vedenpitävästä tavararullasta joka on saatavilla per heti pk-seudulta niin voisin semmosen käydä vielä poimimassa tuossa ostosreissulla kyytiin niin ei tarttis miettiä miten sitä pulttaa repun kiinni takapenkille... Selässä sitä ei jaksa turhaan raahata.
Espoon Bike World Suomenojalla on jotakuinkin matkan varrella, käy katsoon sieltä?Jos kellään on hyvää ideaa halvasta vedenpitävästä tavararullasta joka on saatavilla per heti pk-seudulta niin voisin semmosen käydä vielä poimimassa tuossa ostosreissulla kyytiin niin ei tarttis miettiä miten sitä pulttaa repun kiinni takapenkille... Selässä sitä ei jaksa turhaan raahata.