• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Privaviestit katoavat?

adrenaliini

Tunnus suljettu
Minne hele..ttiin katoavat lähettämäni privat? Vai onko lähettämisessä jotain kikkoja?
Tallennan viestin mutta se ei silti näy lähetetyissä,eikä näköjään mene perille vastaanottajillekaan.

Minne hele..ttiin katoavat lähettämäni privat? Vai onko lähettämisessä jotain kikkoja?
Tallennan viestin mutta se ei silti näy lähetetyissä,eikä näköjään mene perille vastaanottajillekaan.
Mikäli haluat että lähetetyt viestit säilyvät, valitse lähettäessäsi raksi laatikkoon jossa tämä optio määritetään.

Otsikon alla "Lisää kopio tästä viestistä lähetetyt - kansioon".

Mikäli haluat että lähetetyt viestit säilyvät, valitse lähettäessäsi raksi laatikkoon jossa tämä optio määritetään.

Otsikon alla "Lisää kopio tästä viestistä lähetetyt - kansioon".
Tein tuon tallennuksen kyllä mutta mulla jäi viestin aihe puuttumaan,eli lähetyksen jälkeen menin org.boxiin katsomaan lähetettyjä niin siellä ei näkynyt mitään.klikkailin takaisin ja viestikenttä oli tyhjä,sitten huomasin että viestistä puuttuu aihe eli ilmeisesti aiheen puuttuminen oli syynä,eli oma moka.

Itse olen huomannut, että kun merkkaan nämä molemmat ..

Lisää kopio tästä viestistä lähetetyt - kansioon
sekä
Ilmoita kun tämä viesti on luettu

vaihtoehdot, niin en saa viestiä lukemisesta ja lisäksi
viesti ei tallennu minulle mihinkään luetut kansioon ..
ja kaikki ihan siitä riippumatta oliko otsikot paikoillaan tai ei.
Ja tämä "ominaisuus" on ollut kauan kauan kauan kaua....

Mutta ei se mitään .. hengissä ollaan silti ..  
smile_org.gif

Itse olen huomannut, että kun merkkaan nämä molemmat ..

Lisää kopio tästä viestistä lähetetyt - kansioon
sekä
Ilmoita kun tämä viesti on luettu

vaihtoehdot, niin en saa viestiä lukemisesta ja lisäksi
viesti ei tallennu minulle mihinkään luetut kansioon ..
ja kaikki ihan siitä riippumatta oliko otsikot paikoillaan tai ei.
Ja tämä "ominaisuus" on ollut kauan kauan kauan kaua....

Mutta ei se mitään .. hengissä ollaan silti ..  
smile_org.gif
Toi on harmittavaa,ties minne on mennyt minunkin kaikki vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuneet iskuyritykset foorumilla,ei ainakaan vastaanottajalle,olenkin kummastellut kun on niin kylmiä pimuja etteivät viitsi edes vastata:vi**ttaa:...
biggrin.gif
biggrin.gif

siis tää oli vitsi
wink.gif

Kannattaa huomata sellainenkin asia, että jos käyttää toimintoa "esikatselu", niin ruksatut "lisää kopio" ja "ilmoita kun luettu" vaihtoehdot pyyhkäytyvät pois...

Back