• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Progrip farkkuhousut 7700

anothergeek

New member
Elikkäs, olen tässä suunnittelemassa tulevaksi kesäksi hieman kevyempiä ajohousuja toisiksi housuiksi ja nämä farkkuhousut tuntuvat luontevalta vaihtoehdolta. Onko kellään käyttökokemusta näistä ORG:in shopissakin myynnissä olevista ProGrip:in housuista?

Monesta merkista ei ole kokemusta, mutta mammeli hankki viime kesäksi ns farkkumalliset ajohousut. Taisivat olla Scottin eli Yokon tekemät. Totaalinen epäonnistuminen. Ajettiin häntä Turusta Raumalle ja takaisin. Syöpöteltiin Raumalla. Hikoilun määrä housuissa oli todellinen kärsimys. Eipä taida likka housuja uudelleen päällensä laittaa. Minä en moisia myöskään osta vaikka ensiksi meinasin.

Oops, olin just kanssa aikeissa hankkia nahkafarkut kesää varten. Nyt täytyy jäädä vähän katselemaan kommentteja asiasta.

Oops, olin just kanssa aikeissa hankkia nahkafarkut kesää varten. Nyt täytyy jäädä vähän katselemaan kommentteja asiasta.
No tässä olisi ensimmäinen.

Tässä taidetaan puhua farkkuhousuista, ei nahkafarkuista.

Farkkuhousut on denimiä, semmoista muovisempaa, veden- ja tuulenpitävyyden vuoksi. Kokeilin kerran liikkeessä ja koin epämukaviksi niin malliltaan kuin materiaaliltaan.

Nahkafarkkuja (nahkahousuja) etsiskelen edelleen.

Back