Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on toisen merkkinen selkäsuoja (Clover) ja takkina Richan daytona nahkatakki, jossa oma selkäsuoja. Hyvin nuo ovat ainakin itsellä sopineet olemaan paikoillaan molemmat, en ole viitsinyt ottaa takista pois. Onko tuosta nyt tuplasuojaKertokaas käyttökokemuksia tuosta ProGripistä sillon kun on takissakin oma selkäsuoja. Takin suojaa en viitsi alkaa repimään poies vaikka tuon "kilpikonnan" hankkisinkin - onko tuollainen tuplasuojaus huono? Takkeina Richan Lemans ja Millenium, molemmat siis tekstiilirotseja.
Mulla on tollainen Progrip ja sitä kun olen käyttänyt olen aina ottanut takin oman suojaläpyskän pois.Kertokaas käyttökokemuksia tuosta ProGripistä sillon kun on takissakin oma selkäsuoja. Takin suojaa en viitsi alkaa repimään poies vaikka tuon "kilpikonnan" hankkisinkin - onko tuollainen tuplasuojaus huono? Takkeina Richan Lemans ja Millenium, molemmat siis tekstiilirotseja.
kannattaa kasvattaa kunnon maha jolloin se vyö on sen alla, eikä panssari enään nouse.mulla kanssa tuollainen M-kokoa oleva Progrip ja tyytyväinen olen tähän saakka ollut. Ainoat negatiiviset asiat ovat tuo taipumus nousta "niskaan" ja lämpöisellä/sateella selkä hikoilee kun höyryt ei pääse suojan alta pois. Suosittelen jokatapauksessa. Ja itse olen kokoa 170/70....