pt.
New member
Pyörä siis 2000 mallinen ja 48tkm ajeltu. Edelliset muutokset olleet vain koko putkisto (Muzzy), suodattimet ja PowerCommander. Toki ulkonäöllisesti kilpiteline, vilkut, takarenkaan "kurakaari" ym tingeltangelttia.
Nyt tulossa (kunhan niin posti, kuin kontit tulisi):
-Scott:n ohjausiskunvaimennin (jos kokemuksia, niin kiitän)
-Öhlinsin-etujouset
-Race Tech:n sarjat etu- ja takapäähän (jos näitä joku ostanut halvemmalla ulkomailta, niin vinkkiä kiitos. Tilaus lähtee näistä Suomesta tällä viikolla, jos ei muuta ilmene. Sinällään harmittava takaisku, kun kontti lähti jo tulemaan Jenkeistä, eikä siihen älynnyt noita kysyä sieltä..) Ja luonnollisesti samalla iskunvaimentimet käy huollossa
-Swingin ja linkun, sekä takaiskarin laakerit sekä takarenkaan laakerit ainakin uusiksi
- Ketjut ja rattaat. Eturatas yhtä pienempänä, hyväksi havaittu. Sekalainen määrä muuta kilkettä, kuten akku, tulpat, renkaat ym huolto roinat.
-Maalaus, jota maalari jo visioikin eileen myöhään illasta. Ei mitään kuvia, mutta hieman alkuperäisestä eroavaa kuitenkin. Tosin maalaus varmasti elää loppuun asti, joten katsotaan nyt kuinka maalari heittää vettä kiukaalle.. Maalaus onnistuu vasta pääsiäisen jälkeen, mutta jos kaikki muu olisi siihen mennessä valmista, niin sitten ei tarvisi kuin kasata.
Muita viellä hankittavia:
-LED-takavalo, eli toinen puoli vilkkuu jne mallinen poliisin härnijä..
-Pleksi, nyt kirkas. Savu vai joku muu, jaa-a
-Peilit. Onko jollain ollut vilkulliset peilit 12r:ssä? Eli saisi vilkut katteista kokonaan pois. Tai sitten hieman aerodynaamisemmat hommaisi, eli ilman vartta (miten se sitten fiksusti sanotaan..)
-Uudet kahvat. Näitä ei ole alettu viellä edes miettiä, mutta jos joku haaveillut taikka vaihtanut kahvat, tangot taikka jotain siltä väliltä, niin voi valaista asiassa. Eli lähinnä häiritsee tuntuma niihin, eli tuntuu kääntyvän kahvan kumi, ilman että kaasu kääntyisi..
Uusi bensatankki tulikin juuri asennetettua takuun piikkiin, joten ihan mukava maku jäi maahantuojasta. Muuten pyörä tällä hetkellä purettuna tankin takaosasta taaksepäin melkein kokonaan, toki takahäkki on esim kiinni. Edestä ei ole viellä purettu pumppuja irti, vaan se odottaa niin jousien, kuin Race Tech:n sarjan saapumista, jonka jälkeen pitää mopotin laittaa johonkin roikkumaan. Tällä hetkellä takapää roikkuu 2-pilarinosturin viiksessä. Toki takapäänkin saisi toiseen kiinni, mutta silloin tuo käytettävyys autojen kanssa nosturissa kärsii..
Ei ole mikään näyttelyvoittaja tämän jälkeen, vaan hieman isomman kausihuollon läpikäynnyt. Tosin jonkun verrankin odotuksia ajettavuuden paranemiseen muutoksien myötä
Etenkin muutamien hankintojen (tuolta listasta) kanssa kuuntelisin viisaampia ja jos jotain haluaa tuoda lisää, niin katsotaan. Se onko osa hankinnoista ns. fiksuja on kyseenalaista, mutta eipä tarvi vähään aikaan vaihtaa kuin öljyt ja säätää (tarkistaa) venttiilit.
Ja jos meinaa homma venyä, niin pitää KTM:n hommata supermotovanteet kesäksi
Nyt tulossa (kunhan niin posti, kuin kontit tulisi):
-Scott:n ohjausiskunvaimennin (jos kokemuksia, niin kiitän)
-Öhlinsin-etujouset
-Race Tech:n sarjat etu- ja takapäähän (jos näitä joku ostanut halvemmalla ulkomailta, niin vinkkiä kiitos. Tilaus lähtee näistä Suomesta tällä viikolla, jos ei muuta ilmene. Sinällään harmittava takaisku, kun kontti lähti jo tulemaan Jenkeistä, eikä siihen älynnyt noita kysyä sieltä..) Ja luonnollisesti samalla iskunvaimentimet käy huollossa
-Swingin ja linkun, sekä takaiskarin laakerit sekä takarenkaan laakerit ainakin uusiksi
- Ketjut ja rattaat. Eturatas yhtä pienempänä, hyväksi havaittu. Sekalainen määrä muuta kilkettä, kuten akku, tulpat, renkaat ym huolto roinat.
-Maalaus, jota maalari jo visioikin eileen myöhään illasta. Ei mitään kuvia, mutta hieman alkuperäisestä eroavaa kuitenkin. Tosin maalaus varmasti elää loppuun asti, joten katsotaan nyt kuinka maalari heittää vettä kiukaalle.. Maalaus onnistuu vasta pääsiäisen jälkeen, mutta jos kaikki muu olisi siihen mennessä valmista, niin sitten ei tarvisi kuin kasata.
Muita viellä hankittavia:
-LED-takavalo, eli toinen puoli vilkkuu jne mallinen poliisin härnijä..
-Pleksi, nyt kirkas. Savu vai joku muu, jaa-a
-Peilit. Onko jollain ollut vilkulliset peilit 12r:ssä? Eli saisi vilkut katteista kokonaan pois. Tai sitten hieman aerodynaamisemmat hommaisi, eli ilman vartta (miten se sitten fiksusti sanotaan..)
-Uudet kahvat. Näitä ei ole alettu viellä edes miettiä, mutta jos joku haaveillut taikka vaihtanut kahvat, tangot taikka jotain siltä väliltä, niin voi valaista asiassa. Eli lähinnä häiritsee tuntuma niihin, eli tuntuu kääntyvän kahvan kumi, ilman että kaasu kääntyisi..
Uusi bensatankki tulikin juuri asennetettua takuun piikkiin, joten ihan mukava maku jäi maahantuojasta. Muuten pyörä tällä hetkellä purettuna tankin takaosasta taaksepäin melkein kokonaan, toki takahäkki on esim kiinni. Edestä ei ole viellä purettu pumppuja irti, vaan se odottaa niin jousien, kuin Race Tech:n sarjan saapumista, jonka jälkeen pitää mopotin laittaa johonkin roikkumaan. Tällä hetkellä takapää roikkuu 2-pilarinosturin viiksessä. Toki takapäänkin saisi toiseen kiinni, mutta silloin tuo käytettävyys autojen kanssa nosturissa kärsii..
Ei ole mikään näyttelyvoittaja tämän jälkeen, vaan hieman isomman kausihuollon läpikäynnyt. Tosin jonkun verrankin odotuksia ajettavuuden paranemiseen muutoksien myötä
Etenkin muutamien hankintojen (tuolta listasta) kanssa kuuntelisin viisaampia ja jos jotain haluaa tuoda lisää, niin katsotaan. Se onko osa hankinnoista ns. fiksuja on kyseenalaista, mutta eipä tarvi vähään aikaan vaihtaa kuin öljyt ja säätää (tarkistaa) venttiilit.
Ja jos meinaa homma venyä, niin pitää KTM:n hommata supermotovanteet kesäksi