Projekti Honda Revere -88

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesawho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nostetaas taas... Tänään oli hieno päivä, pyörä lähti ensimmäistä kertaa käyntiin ja ensimmäinen koeajolenkki myös heitetty :) Tuntuisi toimivan. Venttiilien säätö taisi jäädä hieman väljäksi toisen sylkyn osalta kun pieni naputus sieltä kuuluu mutta punnitsen nyt vielä että kannattaako tuon vuoksi alkaa purkuhommiin.
Video on paraikaa latauksessa blogiin, tunnin sisään katsottavissa. Kyseinen sivuääni kuuluu tolla videolla...

Sanokaas sitten kokeneemmat kuulostaako hyvältä vai pahalta? Oonko vaan luulotautinen? oonhan? :)
 
Tankki ja katteet saa huomenna uuden värin pintaan ja projekti lähenee pikkuhiljaa maaliviivaa... Oon tässä miettinyt, että olisko fiksua käydä säädättämässä/tarkastettavana seokset, synkat ym jossain liikkeessä? Mitä mp liikkeet yleensä tällaisista kaasarivehkeiden säädöistä ottaa?
 
Noin!
Pientä viimeistelyä ja säätöä vielä, mutta huomenna meen ekaa kertaa töihin tolla laitteella! I feeeeel good.... :jippikaijee:
 
Hienosti tuntuisi kyllä toimivan. Ajoa tuli tänään yhteensä ehkä 5 tuntia. Yks miinus jolle on pakko tehdä jotain, toi satula on aivan hanurista. Tuntuu kuin istuis muoviämpärin päällä ja töyssyt tuntuu silmissä asti
 
Noniin palataas taas tänne. En oo pahemmin nyt blogiin lisäillyt mitä tässä on parina viikkona tehty. Kaveri kävi manometrin kanssa kylässä ja säädettiin synkat kuntoon ja harrastettiin vähän suuutinjumppaa. Vakiosuuttimet on vissiin luokkaa 130/132 ja tyhjäkäynti 40. Nyt on 140/145 ja 45. Mutta, jotain outoa tässä tuntuis olevan, ei jaksa yläkierroksilla oikein vetää. Puristuksia oli vajaat 12bar ja kipinät tulee joka tulpalle mutta se terävinkärki tehosta jää puuttumaan... Sigman mittariin koitin ottaa huippuja niin mittari näytti reilut 140. Mun kevarikin kulki aikanaan enemmän. Mistä hakisitte vikaa?
 
Noniin palataas taas tänne. En oo pahemmin nyt blogiin lisäillyt mitä tässä on parina viikkona tehty. Kaveri kävi manometrin kanssa kylässä ja säädettiin synkat kuntoon ja harrastettiin vähän suuutinjumppaa. Vakiosuuttimet on vissiin luokkaa 130/132 ja tyhjäkäynti 40. Nyt on 140/145 ja 45. Mutta, jotain outoa tässä tuntuis olevan, ei jaksa yläkierroksilla oikein vetää. Puristuksia oli vajaat 12bar ja kipinät tulee joka tulpalle mutta se terävinkärki tehosta jää puuttumaan... Sigman mittariin koitin ottaa huippuja niin mittari näytti reilut 140. Mun kevarikin kulki aikanaan enemmän. Mistä hakisitte vikaa?

Tuossahan on ryyppy hanikka, mitä voisi vetää ajon aikana? Kokeilepa silleen, että vedätät sinne ylös ja nykäiset ryypystä. Jos meno paranee, saa kone yhä liian vähän soppaa ja jos puutuu, on pääsuutin liian iso.
En nyt ole ihan varma onko tuossa ryyppy läpällä vai suuttimella, mutta suutinmallin voi ainakin kokeilla tuolla.
 
Miksi isommat suuttimet?
Koska läpivirtaava slipari ja ilmanputsarit mallia hiekkaimurit.
Keihinin cv kaasarit tossa on, ryyppy mallia tällainen:
keihin_choke.jpg

Pitäisikö toimia samalla tavalla jos kokeilee ajossa vetäistä?
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, kaasareista se vika sitten löytyi. tai toisesta vaan. Ajattelin tarkastaa kalvot mutta etummaisen sylkyn kaasarissa luisti jumitteli. ei auennut kuin about puoleenväliin... Kalvot oli kunnossa mutta lieko luttussa kannen välissä tms... Luulin että olisi tollanen näkynyt synkassa mutta nehän säädetään tyhjäkäynnillä niin ei siinä tullut esille.

Nyt kulkee! :jippikaijee:
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös