masasa New member 11.8.2005 #1 tos olin iltalenkillä ja eiku vaihdevivun pultti poikki.Onneks jäi kolmonen pykälään ni kytkintä luistattamalla pääsin kotiin 30km
tos olin iltalenkillä ja eiku vaihdevivun pultti poikki.Onneks jäi kolmonen pykälään ni kytkintä luistattamalla pääsin kotiin 30km
Shinkki New member 11.8.2005 #2 Auts . Oliko uusikin pyörä? Noh onni onnettomuudessa että jäi "sopiva" pykälä silmään ja pääsit kotiin turvallisesti, eikun uutta vipua kehiin ja takas
Auts . Oliko uusikin pyörä? Noh onni onnettomuudessa että jäi "sopiva" pykälä silmään ja pääsit kotiin turvallisesti, eikun uutta vipua kehiin ja takas
T Transalp New member 11.8.2005 #3 Empä ole ennen kuullut, että olis vaihevivusta pultti mennyt poikki... Noh, uusi pultti paikalleen ja menoksi!
Empä ole ennen kuullut, että olis vaihevivusta pultti mennyt poikki... Noh, uusi pultti paikalleen ja menoksi!
masasa New member 11.8.2005 #4 Mulla on pyöräs -SUZUKI SAVAGE- siirtosarja ja siit meni se pultti poikki.Vähän eri systeemi ku norm vaihdevipu
Mulla on pyöräs -SUZUKI SAVAGE- siirtosarja ja siit meni se pultti poikki.Vähän eri systeemi ku norm vaihdevipu