Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
![]()
prkl minä en tänä vuonna saannu lippua vaikka vaihdoin pyörää viime kesänä...sitä edellisestä pyörästä sain lipun...Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
![]()
![]()
ja perhana... HD-Center ei oo mua muistanutkaan lipulla...prkl minä en tänä vuonna saannu lippua vaikka vaihdoin pyörää viime kesänä...sitä edellisestä pyörästä sain lipun...Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
![]()
![]()
![]()
Tai sitten kannattaa hankkia kaveri jonka sisko vastaa ko. tapahtumasta!Kannattaa hankkia kaveri, jolla on Vip-kortti Suomen Messujen järjestämiin messuihin. Sillä pääsee kaveri kanssa.![]()
Vai niin,Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
![]()
Kaverit kannattaa aina.Tai sitten kannattaa hankkia kaveri jonka sisko vastaa ko. tapahtumasta!Kannattaa hankkia kaveri, jolla on Vip-kortti Suomen Messujen järjestämiin messuihin. Sillä pääsee kaveri kanssa.![]()
![]()
Tulihan ne liput postissa!!!ja perhana... HD-Center ei oo mua muistanutkaan lipulla...prkl minä en tänä vuonna saannu lippua vaikka vaihdoin pyörää viime kesänä...sitä edellisestä pyörästä sain lipun...Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.![]()
![]()
![]()
vaikka kannoinkin ison tukun rahaa heille viime keväänä..![]()