• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pummilla mp näyttelyyn?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

awaaja

New member
Kun pisnesmies Pantse ei ole vielä julkisesti neuvonut kuinka pummata ilmaiset liput MP näyttelyyn kysyn sitä Suurelta Foorumilta. Itse olen onnistunut saamaan vasta yhden vaparin mutta pari pitäis onnistua saamaan lisää, kavereille kanssa, nääs.
tounge.gif

Takuuvarma keino on ostaa uusi prätkä. Vielä kerkiät ennen näyttelyä.
tounge.gif
Eikä tartte ostaa kuin yksi. Siitä saa jo kaksi lippua.
smile_org.gif
Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.
wink.gif
prkl minä en tänä vuonna saannu lippua vaikka vaihdoin pyörää viime kesänä...sitä edellisestä pyörästä sain lipun...
crazy.gif

Ei kaikki tarvi olla aina ilmaista.
Jostain asioista suostuu jopa maksamaan kohtuullisen korvauksen, jos sen kohde on kohtuullisesti saavutettavissa ja kohde oletettavasti vastaa odotuksia. Voi olla konsertti omassa kaupungissa, tai näyttely tai konsertti Suomessa. Sen maksun kannattavuuden jokainen päättää itse.
Ilmaisuus ei johda muuhun kuin "mitään ei tapahdu", aivan samoin kuin liika rahastus.
Tulen MP05-näyttelyyn.
Ehkä tavataan.

tounge.gif
smile_org.gif
Prkl, minua on huijattu; kävin tänään pyörän myyneessä liikkeessä ja sain vain yhden.
wink.gif
prkl minä en tänä vuonna saannu lippua vaikka vaihdoin pyörää viime kesänä...sitä edellisestä pyörästä sain lipun...  
crazy.gif
ja perhana... HD-Center ei oo mua muistanutkaan lipulla...
sad_orig.gif
vaikka kannoinkin ison tukun rahaa heille viime keväänä..

Eipä muistettu muakaan vapaalipulla, vaikka pyörän keväällä CW:stä ostin. Tosin en ihmettele ettei tullut...
tounge.gif

Jotku liikkeet antavat lipun jos tajuaa pyytää.. ne kuitenkin maksaa liikkeillekin kympin kappale
omg.gif

Isojen liikkeiden asiakkaista ei ees jokainen pyöränostanut kuulemma saa lippua.. niin että vielä kaksi jaettaisiin, sehän olisi jo kallista.. messut maksaa jo paljon ja jos sit liike laittas vaikka 5-10ke lippuihin niin huih
crazy.gif

Sain itsekin vain yhden lipun vaikks ostanut tänävuonna vain 13 ja 18ke pyörät.. tosin vaikka kypärästä sain jo 55e alennuksen joten siinä säästi sen toisen lipun verran
smile_org.gif

Itse kuuluin työnantajan omaan moto-kerhoon ja näin 5e vuosimaksulla sai Smoto-jäsenyyden, lehtikierron ja muun kerhotoiminnan lisäksi myös liput mp-messuille
thumbs-up.gif
Mennyt aikamuoto siksi että tuon työnantajan kanssa kuljettu n. 10v yhteistaival päättyi viime keväänä => no more tickets
sad_orig.gif

Kannattaa hankkia kaveri, jolla on Vip-kortti Suomen Messujen järjestämiin messuihin. Sillä pääsee kaveri kanssa.
biggrin.gif

Siinähän on muoti messut samaan aikaan jonne pääsee samalla lipulla. Eli pokaat jostain jonkun muoti alan typyn (tai keijon) ja pummaat siltä lipun. Yks vaihtoehto on mennä ovelle ja juosta sisään lujaa...

tounge.gif
smile_org.gif
Vai niin,

Täytyypä käydä Kuvalla kysymässä, että saisko sitä lipun yhdellä uudella Bemarillakin. Tosin on vasta käsiraha maksettu, mutta eiköhän se loppukin järjesty, kun vaan alkaisi niitä pyöriä näkymään...

Ei se näyttelyn maksullisuus minua sinänsä häiritse, mutta kun kyse on kuitenkin tapahtumasta, jonka tarkoitus on saada ihmiset ostamaan uusi pyörä, niin eipä tuosta enää oikein viitsisi maksaa, kun tilaus on jo tehty.

Tosin, eipä se näyttely ole koskaan oikein antoisa ollut. Kavereiden kanssa voi lähteä ravintolakierrokselle muutenkin.

Paras keino on olla menemättä, ei tarvi kattella kaljakäyttöisiä nuijia sirkuksessa. Menee vaikka sinä viikonloppuna johkii prätkäkauppaan, yleensä siellä joku on paikalla, joka on onnellisena ja iloisella mielellä siitä ettei oo tarvinnu hänenkään lähteä sinne tungokseen. Siinä näkee samat asiat ja enemmänkin, hinnatkin ovat messuhintoja halvempia, lisäksi voi olla että saa solmittua henkilökohtaisen kontaktin myyjään, josta voi olla iloa ja hyötyä joskus...
wink.gif

tounge.gif
smile_org.gif
wink.gif
crazy.gif
ja perhana...  HD-Center ei oo mua muistanutkaan lipulla...
sad_orig.gif
vaikka kannoinkin ison tukun rahaa heille viime keväänä..
Tulihan ne liput postissa!!!
033102beer_1_prv.gif

Hyvä Crossipyörä
062802jumpie_prv.gif

Back