ksth2
New member
Tommosen 4-2-1 putkiston kokeeksi väsäilin. Omasta pakosarjasta otin käyttöön ensiöt kolektoreineen. Toisiot tein 44mm putkesta, mallin otin HMF:n putkistosta ja viimmeisen yhdistyksen "hanskan" paikan Yoshin mukaan. Näkyville tuleva, sliparille menevä putki laipan kera on orkkis sarjasta -01 mallin busasta.
Niin ja slipari on rakennettu oman orkkis vaimentajan sisään, jälkiä suuremmin jättämättä.
Aavistuksen työläs sarja on tehtäväks, aikaa saa varata reilusti. Jos jossain määrin toimivan ja kutakuinkin katseen kestävän putkistosta meinaa saada.
Käppyrät
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot käsittelyyn, jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua.
Kuvia valmiista
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010073
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010075
Niin ja slipari on rakennettu oman orkkis vaimentajan sisään, jälkiä suuremmin jättämättä.
Aavistuksen työläs sarja on tehtäväks, aikaa saa varata reilusti. Jos jossain määrin toimivan ja kutakuinkin katseen kestävän putkistosta meinaa saada.
Käppyrät
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot käsittelyyn, jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua.
Kuvia valmiista
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010073
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010075